abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 1999 @ 17:54:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_191128
Ok het ziet er goed uit voor de Big Brother Meeting. Heb inmiddels al genoeg reacties om tot actie over te gaan. De mensen die zich hebben aangemeld op email: kanariesoep@hotmail.com krijgen vandaag of morgen email met de plannen die er zijn.

Mochten er nog mensen zijn die wel willen komen maar zich nog niet hebben aangemeld doe dit dan omdat de preciese tijd en datum NIET in dit forum gepost gaat worden.

Ook wil ik er nog op wijzen dat het niet de bedoeling is dat we over de hekken gaan klimmen of uberhaupt het terrein van FFF gaan betreden.
Iemand die dat soort dingen van plan is kan beter thuisblijven.

De bedoeling is gewoon om onze BB vriendjes in het huis toe te spreken via de megafoon over het gene wat hun niet weten.

Ook is het de bedoeling dat we berichten aan tennisballen plakken en die in de tuin van het huis gooien. Dit is mogelijk !!!

email: kanariesoep@hotmail.com
om je aan te melden!

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

zondag 26 september 1999 @ 18:00:00 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191129
Vergeet de peuken en het bandje met de fout van rolf niet
pi_191130
Succes!!
Waarschijnlijk wordt het allemaal wat beter verteerbaar als er over wat anders dan niets geluld wordt. Misschien wat kranten ofzo...
pi_191131
boek met gebarentaal naar binnen smokkelen (verstoppen in een theemuts), waarop ze dan een eigen verwisseling van gebaren van knnen maken die ze onder de douche aan elkaar doorgeven en leren. speechless nudity.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 26 september 1999 @ 18:38:00 #5
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191132
Is t wat om misschien een presentje(legaal) mee te nemen namens FOKzine (Publiciteit) Ik zat te denken aan een vissekom met visjes die uiteraard onze nickname dragen Of wordt ik nu te soft
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

zondag 26 september 1999 @ 18:39:00 #6
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191133
Dat worden veel visjes Misschien een vijver graven

zondag 26 september 1999 @ 18:42:00 #7
45 SiGNe
pi_191134
Hoe wilde je die vissen over het hek heen gooien?
  zondag 26 september 1999 @ 18:45:00 #8
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191135
Vermommen als Rolf X.

zondag 26 september 1999 @ 18:47:00 #9
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191136
O.K. ugotme , maar ff serieus, als we daar gewoon iets bij weetikveelwie afgeven, dan neem ik aan dat dat wel binnen wordt aangeboden..

zondag 26 september 1999 @ 18:49:00 #10
45 SiGNe
pi_191137
Yeah right...
  zondag 26 september 1999 @ 18:50:00 #11
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_191138
By the way, heb ik iets "verkeerd" gepost
of is m'n nieuwe naampje gewoon freaky...

pi_191139
Hallo mensen,

Ik ben helemaal voor een actie om eens wat meer gedaan te krijgen. Ik dacht als je nou zoveel mogelijk over het hek heen weet te krijgen dan blijft er vanzelf wel iets ongemerkt achter!
En Bart propt vast wel snel iets in zijn kippenhok.

"hadden we maar allemaal op Tara gestemd"
Maurice 26/09/99
pi_191140
mmm sinds wanneer houden kippen van schuursponsjes????
pi_191141
Zijn postduiven geen optie?
  zondag 26 september 1999 @ 21:11:00 #15
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_191142
Wel als je ze hun nekken omdraait en over de schutting gooit, anders vliegen ze gewoon netjes terug van waar je je ze gekocht hebt
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zondag 26 september 1999 @ 21:15:00 #16
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191143
Probeer eerst officieel een pakket aan te bieden (wordt onderzocht dus helaas geen printouts van 't FOK!forum) maar materiaal voor 'unauthorised' input paraat houden, ook als het officiele pakket geaccepteerd wordt.
Meest zimpel: vouw vliegtuigjes van de printouts (veel veel) en gooien maar. De afstand van de tuin tot het hek van de studio is makkelijk te doen.
Verdere opmerkingen doe ik per email naar kanariesoep@hotmail.com want zekersweten zit er minstens 1 vaste BB-kracht in continue dienst op dit forum te kijken.
pi_191144
Hoeveel medewerkers van veronica hebben zich ook aangemeld voor die meeting, zodat ze op de hoogte blijven van onze plannen?
  zondag 26 september 1999 @ 21:27:00 #18
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_191145
Ikku!

oe.. da was nie slim om te zeggen..

nouja.. snel vergeten wat ik dus heb gezegd..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_191146
Misschien is een vechthaan ook een idee?
Leuk voor de sexspelletjes van die meneer met die dikke buik. Misschien een hogere bevredigingsfactor dan die kipjes met hun (afgebrande?) snaveltjes!
  zondag 26 september 1999 @ 22:11:00 #20
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_191147
Zeg dames en heren,

Als de BB bewoners echt stukken uit deze topics te zien krijgen, gaan ze dan niet vreselijk over hun zeik dat er ZO over ze "gepraat" wordt (zij zijn geen geroutineerde Rolphie W. die dat gewend is) en kappen ze er massaal mee?????
Einde forum dan zouikzodenken.

pi_191148
Pssstttt...Serge, als BB echt werkt dan is een door jouw geplande samenkomst een ware aanslag!....Bovendien misschien komen er wel ultra linkse groeperingen je feesie bederven.
WOW PAZZZZOPPPPPP!
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_191149
Als we nou aan de bewoners doorgeven dat we vissen hebben gegeven, dan moeten ze het toch wel geven denk ik? twee vissen, FOK! en ZINE
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 26 september 1999 @ 23:28:00 #23
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_191150
Het gaat goed met de plannen.
Inmiddels ook wat mooi uitgewerkte schetsen van het complex mogen ontvangen. Mijn dank is groot hiervoor.
Morgen komt de mailing met definitieve plannen. De kans is groot dat een V medewerker zich al aangemeld heeft maar aangezien niks strafbaars van plan zijn moet dit geen probleem zijn.

De aanmeldingen stromen binnen, nu maar hopen dat alle mensen die zich aanmelden ook daadwerkelijk komen opdagen.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_191151
he serge er moet wel iemand zijn die op de streams let en die via een gsm met ons in verbinding is!!!!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_191152
Is het een mannenaangelegenheid, of mogen vrouwen ook meedoen? Ik kan heel goed tennisballen gooien......
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')