Ik denk dat je je biefstukje morgen pas gaat etenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:15 schreef roburt het volgende:
me ouders zijn er niet en ik ga vanavond biefstuk eten![]()
ik moet alleen om 5uur al weg en de biefstuk komt nu pas uit de vriezer.
kan deze ontdooien in 1.5 uur buiten de koelkast? (250 gram)
ik heb helaas geen magnetron tot mijn beschikking. (wel een oven maar dat lijkt me niet zo'n goed idee)
wie heeft nou met dit weer z'n verwarming aan staan ?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:20 schreef SHE het volgende:
Op de verwarming leggen dan maar; of in een zakje doen en dan in heet water leggen. issie zo ontdooit
Dit weer?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wie heeft nou met dit weer z'n verwarming aan staan ?
2 uurtjes op de fiets?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
KOUD ?????![]()
![]()
![]()
WTF mijn raam staat wagenwijd open, zon straalt, zojuist 2 uurtjes op de fiets geweest en het is nu 19 graden binnen!
jahquote:
Maar jij heb dan ook een heel koud karakterquote:Op zondag 11 maart 2007 15:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit weer?
Jij ben zeker een echte hollander, die wanneer de eerste laffe zonnestralen gaan schijnen, op een terras duikt?
Het is KOUD! en in de verste verte geen zomer.
Dus staat hier de verwarming aan![]()
19 graden is koud.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
KOUD ?????![]()
![]()
![]()
WTF mijn raam staat wagenwijd open, zon straalt, zojuist 2 uurtjes op de fiets geweest en het is nu 19 graden binnen!
Dat doe ik altijd. Vergeet zo vaak vlees uit de vriezer te halenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:20 schreef SHE het volgende:
Op de verwarming leggen dan maar; of in een zakje doen en dan in heet water leggen. issie zo ontdooit
Ik doe het altijd in lauw/warm water en ik heb er nog nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 11 maart 2007 16:37 schreef jwjw het volgende:
Hmm ik wilde net opmerken dat ondooien in warm water geen goede optie is. Koud water wel en de magnetron ook.
Dat wordt een vegetarisch dagje?![]()
dat is ie wel hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef roburt het volgende:
woops na een half uurtje in bijna kokend water is hij rood / bruin geworden, lijkt wel of hij is 'gebakken'.
zeg maar de kleur na het bakken op heel laag vuur.
hopelijk is hij niet verpest.![]()
nee eerst laat je hem een paar weken besterven. vers van de koe is nie lekker manquote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef Tezz het volgende:
Biefstuk ontdooi je niet, die eet je vers van de koe!
(maar voor het geval je hem toch moet ontdooien zou ik bovenstaande tips gebruiken. Zorg wel dat ie goed op kamertemperatuur is voordat je de biefstuk bakt, anders krijg je hem niet lekker sappig!)
je hebt gelijk heur, het was ook maar bij wijze van spreken he!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
nee eerst laat je hem een paar weken besterven. vers van de koe is nie lekker man vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |