kon hij ook zo zingen?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwhehe Jannes lijkt op mn ex oomNou ja, toen die nog dun was
Ik heb beide nog nooit horen zingen. Behalve toen in de kroeg dan, maar ik heb geen idee meer wat dat nummer was of hoe het gingquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb beide nog nooit horen zingen. Behalve toen in de kroeg dan, maar ik heb geen idee meer wat dat nummer was of hoe het ging
Steek vooral de gek met me aan, jij komt niet binnen in de hemelquote:
Nee ik word dan herboren als een leeuwquote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Steek vooral de gek met me aan, jij komt niet binnen in de hemel
Goed idee. Tegen die tijd is er geen jungle meerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee ik word dan herboren als een leeuw. Dus king of the jungle
![]()
Ja maar ondertussen bijt ik de kutkop van je kinderen erafquote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Goed idee. Tegen die tijd is er geen jungle meerEn ben jij de laatste leeuw en schieten ze je af en gaan ze over je heen lopen
Rly? Ik dacht 35 ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Jannes, dat was ooit op tv oranje.. (zo'n etalage kannaal, waar ik eens langszapte)
Zon diepgaand interview in ''zijn'' huis! (Hij woont gewoon nog thuis)
''Ja jannes, je bent natuurlijk een begrip, wie is eigenlijk je manager?''
''Jaa, dat is mijn moeder, ze maakt altijd mijn ontbijt, lekkere bammetjes met melk''
Moeder: Jaaaa, idd, en nu lekker je broodje opeten hoor * in wang knijpt*..
Die vent is 25 ofzo..![]()
bammetje? wat is datquote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Jannes, dat was ooit op tv oranje.. (zo'n etalage kannaal, waar ik eens langszapte)
Zon diepgaand interview in ''zijn'' huis! (Hij woont gewoon nog thuis)
''Ja jannes, je bent natuurlijk een begrip, wie is eigenlijk je manager?''
''Jaa, dat is mijn moeder, ze maakt altijd mijn ontbijt, lekkere bammetjes met melk''
Moeder: Jaaaa, idd, en nu lekker je broodje opeten hoor * in wang knijpt*..
Die vent is 25 ofzo..![]()
Haha oh ja, frikadellen die aflevering zag ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 17:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
bammetje? wat is dat![]()
is dat die frikandellen man die jannus van jensen toch?
ik zeg het alvast even Maikuuul EN ik zijn donderdag beide jarig!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef PeZu het volgende:
je eigen nummer aanvragen das nog triester dan je eigen verjaarstopic op fok aanvragen_!
Op zijn verjaardag weten we wat we moeten gevenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Haha oh ja, frikadellen die aflevering zag ik ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |