Idd zeg, Erwtensoepquote:Op zondag 11 maart 2007 16:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Gabri is een held.
Als we van Kopenhagen en alle daaropvolgende wedstrijden hadden gewonnen stonden we nu in de kwartfinale van de Champions League.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou gewonnen hadden van Heerenveen, AZ en Excelsior, stonden we 1 punt achter PSV
Als we nu alle wedstrijden vanaf het begin hadden gewonnen waren we nu kampioenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
Als we nou gewonnen hadden van Heerenveen, AZ en Excelsior, stonden we 1 punt achter PSV
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit is Gabri niet maar zijn goed voetballende tweelingbroer![]()
Hij zei zelfs 'absolute top'.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:36 schreef Jasza het volgende:
Toch een keer realistisch Rutte:
Dit is het verschil tussen top en suptop, en dik verdiend ook.
We zijn nog steeds top![]()
Gewoon winnen klaar. Kampioen worden we niet meer.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:37 schreef VoreG het volgende:
Volgende week winnen van PSV en je staat op 4 punten. Dan moet PSV dus nog 1x verliezen en punten morsen. Gaat dus niet gebeuren.
5 punten.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:37 schreef VoreG het volgende:
Volgende week winnen van PSV en je staat op 4 punten. Dan moet PSV dus nog 1x verliezen en punten morsen. Gaat dus niet gebeuren.
Idd. Ik zei het al eerder. Niet kijken naar de concurrentie, niet denken aan de play-offs, kampioenschap uit je hoofd zetten en gewoon elke wedstrijd op zichzelf zien en altijd gaan voor de winst. Dat is het enige wat nu nog telt voor mij. Je wedstrijd winnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gewoon winnen klaar. Kampioen worden we niet meer.
Iddquote:Op zondag 11 maart 2007 16:40 schreef Jasza het volgende:
Henk:
In de Prullenbak ermee
Over die shit van Sneijder en KJH.
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:29 schreef twi het volgende:
Huntelaar met een mooie grijs over die 3 goals:
"En Wesley deed ook mee, dus wat dat betreft hebben we dat weer de kop in gedrukt"
ik vond het maar stomquote:Op zondag 11 maart 2007 16:43 schreef denthemen het volgende:
toch vond ik die shirts aan het begin wel van een echte teamgeest spreken
Voor Maxwell werd destijds een shirt omhoog gehouden toen er gescoort was tegen de Graafschapquote:Op zondag 11 maart 2007 16:45 schreef toma het volgende:
[..]
ik vond het maar stom
dat hebben ze voor Maxwell of Mitea ook nooit gedaan. Terwijl dat die er toch wat langer bij waren dan Leo.
Anastasiou.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor Maxwell werd destijds een shirt omhoog gehouden toen er gescoort was tegen de Graafschap
dan zeg ik niksquote:Op zondag 11 maart 2007 16:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor Maxwell werd destijds een shirt omhoog gehouden toen er gescoort was tegen de Graafschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |