Ja, was het zo goed?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
Een dikke 9.5 voor de ploeg, geweldig.
Speelden ze zo elke week maarquote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef twi het volgende:
Inderdaad, maar vanaf de 1-2 was het natuurlijk niet veel meer dan countervoetbal.
Ik vind dat geen schande bij Twente uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:22 schreef twi het volgende:
Inderdaad, maar vanaf de 1-2 was het natuurlijk niet veel meer dan countervoetbal.
Inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef Jasza het volgende:
Hebben we de 2e leo erin ofzo, hij lijkt er wel heel erg op die vd Wiel.
vd Wiel is alleen geen watjequote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef Jasza het volgende:
Hebben we de 2e leo erin ofzo, hij lijkt er wel heel erg op die vd Wiel.
Dat Twente goed in vorm is dit seizoen, oke. Met dit Ajax tegen een Twente in vorm is het misschien geen schande, maar normaal gesproken moet je natuurlijk wel wat dwingender spelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind dat geen schande bij Twente uit.
Waarom zeiken mensen hierover, we speelde gewoon perfect hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dat Twente goed in vorm is dit seizoen, oke. Met dit Ajax tegen een Twente in vorm is het misschien geen schande, maar normaal gesproken moet je natuurlijk wel wat dwingender spelen.
Hoe dan ook, de 5-1 en 6-1 hingen eerder in de lucht dan de 4-2. Het meest blij ben ik nog met Huntelaar die gewoon weer bijna 100% scherp is en dingen probeert die hij uit vorm nooit zou proberen.
Misschien wel, maar met PSV uit in het verschiet begrijp ik ook wel dat ze wat krachten willen sparen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dat Twente goed in vorm is dit seizoen, oke. Met dit Ajax tegen een Twente in vorm is het misschien geen schande, maar normaal gesproken moet je natuurlijk wel wat dwingender spelen.
Vergeet niet dat AZ, Feyenoord en PSV kansloos waren in Twente.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de 5-1 en 6-1 hingen eerder in de lucht dan de 4-2. Het meest blij ben ik nog met Huntelaar die gewoon weer bijna 100% scherp is en dingen probeert die hij uit vorm nooit zou proberen.
Wordt toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:29 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar: "Het was een hele mooie avond"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |