Ah, niks aan de hand dus, admin aanwezig.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Danny zat hier op dat moment zelf te posten, dus ik voelde me niet geroepen me waar dan ook mee te bemoeien
Als t geen ban was dan was het iig een hele duidelijke waarschuwing...
Nog zo'n raar toontje. Als je je hier niets meer af mag vragen omdat je nou eenmaal niet de hele dag en nacht hebt om alles te volgen, kan ik alleen maar concluderen dat jullie nu wel erg graag iedereen onder de 'nieuwelingen' rekenen.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Haar 12 uur zijn helemaal niet om, ze rekenen de reistijd er natuurlijk niet bij he dat zou een beetje vreemd zijn vind je ook niet???
* zucht*
Wees eens lief.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze vraag is de laatste cossen ongeveer 100 keer gesteld en 489 keer beantwoord, sorry maar ik word er een beetje moe van.
Dat komt omdat dit al heel vaak gevraagd isquote:Op zondag 11 maart 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar toontje sla jij aan. Ik dacht dat ze 3x4 uur had, waarvan dit de laatste was. Maar laat maar hoor.
Daarom lees ik de cossen terug.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog zo'n raar toontje. Als je je hier niets meer af mag vragen omdat je nou eenmaal niet de hele dag en nacht hebt om alles te volgen, kan ik alleen maar concluderen dat jullie nu wel erg graag iedereen onder de 'nieuwelingen' rekenen.
Ik vind het onvriendelijk, maar goed.
Dat mag ze wel want juist zij heeft de lijst hier van iedereen hun adresgegevens en leeftijden. Alleen is er de laatste tijd een running gag dat ze net doet alsof ze van niet weet. Het begint onderhand een beetje flauw te worden maar goed. Als je het adres wilt weten van iemand moet je gewoon even Sug4r pm-en.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
COS betekent Commentaren Op de Streams
En hoe oud iedereen is weet ik niet sorry![]()
Ik ben oud genoeg...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
COS betekent Commentaren Op de Streams
En hoe oud iedereen is weet ik niet sorry![]()
Je mag je gerust wat afvragen, het probleem is alleen dat je nog geen halve COS terug had hoeven lezen...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog zo'n raar toontje. Als je je hier niets meer af mag vragen omdat je nou eenmaal niet de hele dag en nacht hebt om alles te volgen, kan ik alleen maar concluderen dat jullie nu wel erg graag iedereen onder de 'nieuwelingen' rekenen.
slaap lekkerquote:Op zondag 11 maart 2007 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou eh...... eric succes![]()
ik ga slapen
dag allemaal..............![]()
Dan ga je toch lekker slapen?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze vraag is de laatste cossen ongeveer 100 keer gesteld en 489 keer beantwoord, sorry maar ik word er een beetje moe van.
Vraag lekker een bann aan ofzo!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dolfijn en fontein.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij is het bijna tijd voor een fontijn-shot
En je ziet nu wat stront met je piemeltje doetquote:Op zondag 11 maart 2007 01:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet je handen te wassen voor het eten.
Dankjewel voor een antwoord zonder gezucht en gesteunquote:Op zondag 11 maart 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De 12 uur (minus reistijd) kan gesplits worden in 3 keer. Zo heeft ze bij de eerste trip alleen 3 uur opgemaakt. Dan nu ongeveer 4 uur ofzo, houdt ze er 5 over...
Nee voor die crematie incl uitstrooien krijgt er nog eens 8 uur bij....gratiessss!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
ja en dan heeft ze er nog 6 over? voor de begrafenis/crematie?![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:38 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat mag ze wel want juist zij heeft de lijst hier van iedereen hun adresgegevens en leeftijden. Alleen is er de laatste tijd een running gag dat ze net doet alsof ze van niet weet. Het begint onderhand een beetje flauw te worden maar goed. Als je het adres wilt weten van iemand moet je gewoon even Sug4r pm-en.
Ik snap je wel en zie dat regelmatig zelfs als het antwoord 3 regels naar boven is gegeven, maar er is geen plicht om te antwoorden. Dus kan je het ook aan je voorbij laten gaanquote:Op zondag 11 maart 2007 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat komt omdat dit al heel vaak gevraagd is
Truste!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou eh...... eric succes![]()
ik ga slapen
dag allemaal..............![]()
"Euh.. dude... Iedereen zit al een half uur te kijken hoe jij jezelf ligt te verwennen... Dat heb je door?"quote:Op zondag 11 maart 2007 01:40 schreef Sonique het volgende:
Loopt een mannetje naar de jaczui
Ja klopt je bent altijd liefquote:Op zondag 11 maart 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben verdorie altijd lief! ben ik het 1 keer beu ben ik meteen niet meer lief!![]()
Zinloos. Ik weet dat jij en anderen kreten als 'hoer', 'slet', 'snol' enz enz niet te ver vinden gaan, ook al gaat het om meiden die even in het huis te gast zijn. Dus ik meld dat soort zaken al lang niet meer. Ik vind het wel te walgelijk voor woorden én een reden om even te stoppen met posten!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dan gemist. Zie ook niks in het banmeldtopic staan trouwens.
Maar: meld opmerkingen die de policy volgens jou overschrijden de volgende keer even met een topicreport! Dat is voor ons heel handig. Als er op dat moment geen mod is, zien we het in ieder geval meteen bij "binnenkomst" op het forum alsnog en kan er wat mee gedaan worden.
ah, daar is eric, ligt de rest al op bed?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:
hallootjes, slaapt iedereen in de kooi al?
Mooie fontijnshot ja!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij is het bijna tijd voor een fontijn-shot
Ja, iedereen ligt op bed, behalve Eric, die rukt nog ff doorquote:Op zondag 11 maart 2007 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, daar is eric, ligt de rest al op bed?
Ik vind het raar wat jij zegt. Het is menseigen om direct een waardeoordeel te geven op andere mensen. Daar hoort hoer, slet en snol ook bij.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zinloos. Ik weet dat jij en anderen kreten als 'hoer', 'slet', 'snol' enz enz niet te ver vinden gaan, ook al gaat het om meiden die even in het huis te gast zijn. Dus ik meld dat soort zaken al lang niet meer. Ik vind het wel te walgelijk voor woorden én een reden om even te stoppen met posten!
zit in een heel vreemde houding in het luxe badquote:Op zondag 11 maart 2007 01:42 schreef Darklight het volgende:
Is die nog steeds bezig?
Yep!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, daar is eric, ligt de rest al op bed?
caramba ja, hij zit zich echt te rukken?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, iedereen ligt op bed, behalve Eric, die rukt nog ff door
waarom zou je een hoer geen "hoer" mogen noemen dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zinloos. Ik weet dat jij en anderen kreten als 'hoer', 'slet', 'snol' enz enz niet te ver vinden gaan, ook al gaat het om meiden die even in het huis te gast zijn. Dus ik meld dat soort zaken al lang niet meer. Ik vind het wel te walgelijk voor woorden én een reden om even te stoppen met posten!
Nou vooruit dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ben verdorie altijd lief! ben ik het 1 keer beu ben ik meteen niet meer lief!![]()
ja, mar deed je het ook met veel publiek erbijquote:Op zondag 11 maart 2007 01:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Valt wel mee... Of je je nu zo rukt of stilletjes met een handdoek over de camera of onder de dekens of in een hoekje, zien doen de kijkers het toch wel. Ik vind het wel raar dat mensen opeens heel raar reageren als er iemand is die gewoon rukt. Is gewoon heel mensenlijk vind ik, en niets raars. Komt er bij dat het een reality show is...
Ik ben zelf militair geweest, en uitgezonden. Men vraagt dan hoe dat is om geen sex te hebben een half jaar. En dan zeg ik: 'ja rukken!'
Men kijkt dan opeens raar, alsof ik een half jaar geen orgasme ga krijgen ofzo...
Raar, ze vragen er zelf naar.
Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |