Ikquote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Precies, en wie zegt dat hij zijn kwakkie in de jacuzzi achterlaat.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoelang heb jij erover gedaan om dat te typen!?![]()
dag kindje van god!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
Tis mooi geweest voor vandaag.
Truste lieve kijkbuiskindjes!![]()
Schakel net inquote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoelang heb jij erover gedaan om dat te typen!?![]()
Je had een goeie dronk?quote:
Liever Eric naakt erin aftrekken, dan Jaap met zwembroek die zit te kotsen...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor , maar ik vind het eigenlijk best wel asociaal om naakt in de jacuzzi te gaan zitten.
Niet ieredeen zit daar op te wachten namelijk en om je af te trekken in de jacuzzi vind ik niet getuigen respect naar je medebewoners gadver.
Nee, hij ligt.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Loopt Eric zichzelf nou af te trekken?????
Inderdaad dan heb je nog maar 2 liter in het badjequote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze zetten meestal Japio in het badje. Het water loopt dan over de rand en alle sportvlekken spoelen dan weg.
Trustequote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
Tis mooi geweest voor vandaag.
Truste lieve kijkbuiskindjes!![]()
Nee volgens mij ZIT hij.....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Loopt Eric zichzelf nou af te trekken?????
ik gedij heel goed op cola en thee!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had een goeie dronk?
Wat een gast.. zie hem liggen rukken met die zonnebril op z'n knar.![]()
Als je 10 posts terug had gelezen had je geweten dat Eric het al een tijdje naar zijn zin heeft in de jacuzi...quote:
En die serieuze blik er ook bij.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had een goeie dronk?
Wat een gast.. zie hem liggen rukken met die zonnebril op z'n knar.![]()
Die ligt zich naar een orgasme te denken nu het bij Amanda over isquote:Op zondag 11 maart 2007 01:18 schreef tutjehola het volgende:
LIgt het aan mij of ligt die Brian toch wel erg zwaar te ademen bij nataaaaaas op schoot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |