Lees maar eens effe terug dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Op het moment dat men besloot weer door te feesten.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat me mooi lijkt als Erik nu voor dat raam waarachter natasia en brian zitten, al masturberend in vol ornaat langsloopt.
Je moest eens weten hoe ik spoor bij de Metro in R'damquote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
jij spoort volgens mij niet helemaal maargoed
heb al gezegt dat ze ook 3 uur reistijd heeft dus zal wel minimaal 4-5 uur worden ofzo, syl bepaald zelf hoelang ze daar blijft
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou...![]()
Wat een kutavond is dit geworden...
Klopt maar ja.... Tis niet altijd rozengeur en manenschijn he ? Zo nieuw ben je toch niet hier.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben hier vrij nieuw en vond het altijd wel beschaafd hier maar vanavond was het bij tjd en wijle echt niet te pruimen hier.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef LuNaTiC het volgende:
op een gegeven moment heb je toch wel genoeg van dat gehijg in je nek... ga naar bed stom wijf. En houd op met dat gepingel rat
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou...![]()
Wat een kutavond is dit geworden...
Dan is ie incognito.... niemand hier herkent m aan z'n lul.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft zijn zonnebril maar effe opgezet
En ook zo lekker sociaal voor zijn medebewoners.....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:09 schreef KonnieKipke het volgende:
oh bah, toch niet in zn eigen zaad nadobberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |