En dat ze allebei witte kloddertjes in hun haar krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:13 schreef Sev het volgende:
Het zou mooi worden als Brian en Natasia nu naar de jacuzzi gaan..
Nee, ze zetten meestal Japio in het badje. Het water loopt dan over de rand en alle sportvlekken spoelen dan weg.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan maakt hij hopelijk toch dat badje ff schoon![]()
![]()
Kan je nagaan hoe ZAT Brian is van Amanda ....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia en Brian staan nu wel iets zwakker zo zonder Amanda aan hun kant...
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Sonique het volgende:
Lekker man, even lekker relaxed rukken in de jacuzi. Daar is niets mis mee als je al weken op een drogie zit...
Heb je haar hard wel eens gehoord? Of is dit een onnodige opmerking?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef INCTRL het volgende:
Wat een KK stem van die poepvlek als ze zachtjes praat...
2 dagen geledenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kan me niet herrinneren dat ie de laatste tijd schoongemaakt is
ik ben lief geweestquote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Het is zaterdagavond, dan hangt er hier altijd een wat andere sfeer. Het is af en toe nogal simpel en bekrompen, maar echt grove opmerkingen die absoluut niet door de beugel kunnen, zie ik ook weer niet.
Precies, en wie zegt dat hij zijn kwakkie in de jacuzzi achterlaat.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Sonique het volgende:
Lekker man, even lekker relaxed rukken in de jacuzi. Daar is niets mis mee als je al weken op een drogie zit...
Alle COSsen van vanavond doorgelezen?? Danny heeft volgens mij nog persoonlijk een ban uitgedeeld.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Het is zaterdagavond, dan hangt er hier altijd een wat andere sfeer. Het is af en toe nogal simpel en bekrompen, maar echt grove opmerkingen die absoluut niet door de beugel kunnen, zie ik ook weer niet.
Normaal is het hier echter stukken gezelliger...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Daar tegenover staat hun trouwe maatje Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia en Brian staan nu wel iets zwakker zo zonder Amanda aan hun kant...
aftrekken is bah, maar of je nu naakt of met een slipje zit, maakt niks uit lijkt me.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor , maar ik vind het eigenlijk best wel asociaal om naakt in de jacuzzi te gaan zitten.
Niet ieredeen zit daar op te wachten namelijk en om je af te trekken in de jacuzzi vind ik niet getuigen respect naar je medebewoners gadver.
Das ook zo.. maar slotje op dat smoelwerktje bouwen dus!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Heb je haar hard wel eens gehoord? Of is dit een onnodige opmerking?
Hoelang heb jij erover gedaan om dat te typen!?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Loopt Eric zichzelf nou af te trekken?????
Ikquote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Precies, en wie zegt dat hij zijn kwakkie in de jacuzzi achterlaat.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoelang heb jij erover gedaan om dat te typen!?![]()
dag kindje van god!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
Tis mooi geweest voor vandaag.
Truste lieve kijkbuiskindjes!![]()
Schakel net inquote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoelang heb jij erover gedaan om dat te typen!?![]()
Je had een goeie dronk?quote:
Liever Eric naakt erin aftrekken, dan Jaap met zwembroek die zit te kotsen...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor , maar ik vind het eigenlijk best wel asociaal om naakt in de jacuzzi te gaan zitten.
Niet ieredeen zit daar op te wachten namelijk en om je af te trekken in de jacuzzi vind ik niet getuigen respect naar je medebewoners gadver.
Nee, hij ligt.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Inderdaad dan heb je nog maar 2 liter in het badjequote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze zetten meestal Japio in het badje. Het water loopt dan over de rand en alle sportvlekken spoelen dan weg.
Trustequote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
Tis mooi geweest voor vandaag.
Truste lieve kijkbuiskindjes!![]()
Nee volgens mij ZIT hij.....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:16 schreef Vakkie_W het volgende:
ik gedij heel goed op cola en thee!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had een goeie dronk?
Wat een gast.. zie hem liggen rukken met die zonnebril op z'n knar.![]()
Als je 10 posts terug had gelezen had je geweten dat Eric het al een tijdje naar zijn zin heeft in de jacuzi...quote:
En die serieuze blik er ook bij.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had een goeie dronk?
Wat een gast.. zie hem liggen rukken met die zonnebril op z'n knar.![]()
Die ligt zich naar een orgasme te denken nu het bij Amanda over isquote:Op zondag 11 maart 2007 01:18 schreef tutjehola het volgende:
LIgt het aan mij of ligt die Brian toch wel erg zwaar te ademen bij nataaaaaas op schoot?
Tja, je bent aandachtsgeil of je bent aandachtsgeilquote:Op zondag 11 maart 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je 10 posts terug had gelezen had je geweten dat Eric het al een tijdje naar zijn zin heeft in de jacuzi...![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het contrast ook hylarisch de twee streams nu.... Ironisch zelfs...
Heeft Sjonnie de Mol toch zijn masturbatie show.....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:19 schreef Black_king het volgende:
En weer een unicum in Reality TV.....
nee! waar!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef Heathen het volgende:
Trouwens... volgens mij zie ik daar Eric zichzelf aftrekken...
Je ziet echter wel een trent de laatste 2 weken. Je ziet steeds meer reacties met woorden zoals "aap", "flikker", "vetzak" etc. Je merkt duidelijk dat dat enorm toegenomen is de laatste tijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef Heathen het volgende:
Trouwens... volgens mij zie ik daar Eric zichzelf aftrekken...
Ze wil helemaal niet slapenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Natasia denkt: Vraag nou! VRAAG NOU!!
JA ik wil bij je slapen! JA!
Maar dan komen Wilgo en de homies langs.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Natasia denkt: Vraag nou! VRAAG NOU!!
JA ik wil bij je slapen! JA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |