Hij wil natuurlijk niet herkend worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft zijn zonnebril maar effe opgezet
Dat laatste wou sowieso niet echt lukken hoor....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef T-lex het volgende:
Leukste was nog het ontkennen van Amanda over het zoenen....ze beweerde gewoon serieus dat ze niet met huub aan 't zoenen is geweest.![]()
Je zag Brian ff denken....meen je dit nou echt.![]()
Maar opzich best een sterke actie van Brian...je eerst op laten geilen door een stel Teasers en dan vervolgens het aanbod van Amanda afslaan en dus niet je zaad bij haar te deponeren.
![]()
Dan maakt hij hopelijk toch dat badje ff schoonquote:Op zondag 11 maart 2007 01:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Het is gedaan bij ErikSigaretje erbij...
reistijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
las ik nou dat Sylvia maar 3 uur de 1e keer had verpseeld? ze ging toen om 11.00 uur weg en kwam om 18.30 terug![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
die kop van brian is hilarisch!
Ja walgelijk. Ze probeert weer een tv-momentje mee te pakken.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef INCTRL het volgende:
Natasja is weer quasi bezorgd.....lijkt net echt!
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef T-lex het volgende:
Leukste was nog het ontkennen van Amanda over het zoenen....ze beweerde gewoon serieus dat ze niet met huub aan 't zoenen is geweest.![]()
Je zag Brian ff denken....meen je dit nou echt.![]()
Maar opzich best een sterke actie van Brian...je eerst op laten geilen door een stel Teasers en dan vervolgens het aanbod van Amanda afslaan en dus niet je zaad bij haar te deponeren.
![]()
Ze kreeg drie uur exclusief reistijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
las ik nou dat Sylvia maar 3 uur de 1e keer had verpseeld? ze ging toen om 11.00 uur weg en kwam om 18.30 terug![]()
Scherp..........quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is ie incognito.... niemand hier herkent m aan z'n lul.
Hoop file's.....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef Heathen het volgende:
Hij is weer aan het masturberen zo lijkt het.
pffquote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef T-lex het volgende:
Hey...Eric is klaar geloof ik. Hij is weer in beeld en zit z'n haar te doen. Net ergens "gel" gevonden zeker...![]()
Ze was vrij bezopen toen. Zelfs als ze nuchter is vergeet ze dingen. Vanmiddag zei ze nog tegen Eric dat haar borsten groot genoeg waren, maar toen die teaser meiden er waren zei ze weer wat anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef T-lex het volgende:
Leukste was nog het ontkennen van Amanda over het zoenen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:13 schreef Sev het volgende:
Het zou mooi worden als Brian en Natasia nu naar de jacuzzi gaan..
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hub heeft een paar keer te vaak FOK.NL geroepen op de streams. Er duikt hier opeens vanalles op
Het is zaterdagavond, dan hangt er hier altijd een wat andere sfeer. Het is af en toe nogal simpel en bekrompen, maar echt grove opmerkingen die absoluut niet door de beugel kunnen, zie ik ook weer niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben hier vrij nieuw en vond het altijd wel beschaafd hier maar vanavond was het bij tjd en wijle echt niet te pruimen hier.
Die is binnen de kortste keren weer terug...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia en Brian staan nu wel iets zwakker zo zonder Amanda aan hun kant...
En dat ze allebei witte kloddertjes in hun haar krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:13 schreef Sev het volgende:
Het zou mooi worden als Brian en Natasia nu naar de jacuzzi gaan..
Nee, ze zetten meestal Japio in het badje. Het water loopt dan over de rand en alle sportvlekken spoelen dan weg.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan maakt hij hopelijk toch dat badje ff schoon![]()
![]()
Kan je nagaan hoe ZAT Brian is van Amanda ....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Sonique het volgende:
Lekker man, even lekker relaxed rukken in de jacuzi. Daar is niets mis mee als je al weken op een drogie zit...
Heb je haar hard wel eens gehoord? Of is dit een onnodige opmerking?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef INCTRL het volgende:
Wat een KK stem van die poepvlek als ze zachtjes praat...
2 dagen geledenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kan me niet herrinneren dat ie de laatste tijd schoongemaakt is
ik ben lief geweestquote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Het is zaterdagavond, dan hangt er hier altijd een wat andere sfeer. Het is af en toe nogal simpel en bekrompen, maar echt grove opmerkingen die absoluut niet door de beugel kunnen, zie ik ook weer niet.
Precies, en wie zegt dat hij zijn kwakkie in de jacuzzi achterlaat.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Sonique het volgende:
Lekker man, even lekker relaxed rukken in de jacuzi. Daar is niets mis mee als je al weken op een drogie zit...
Alle COSsen van vanavond doorgelezen?? Danny heeft volgens mij nog persoonlijk een ban uitgedeeld.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Het is zaterdagavond, dan hangt er hier altijd een wat andere sfeer. Het is af en toe nogal simpel en bekrompen, maar echt grove opmerkingen die absoluut niet door de beugel kunnen, zie ik ook weer niet.
Normaal is het hier echter stukken gezelliger...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Daar tegenover staat hun trouwe maatje Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
aftrekken is bah, maar of je nu naakt of met een slipje zit, maakt niks uit lijkt me.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor , maar ik vind het eigenlijk best wel asociaal om naakt in de jacuzzi te gaan zitten.
Niet ieredeen zit daar op te wachten namelijk en om je af te trekken in de jacuzzi vind ik niet getuigen respect naar je medebewoners gadver.
Das ook zo.. maar slotje op dat smoelwerktje bouwen dus!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Heb je haar hard wel eens gehoord? Of is dit een onnodige opmerking?
Hoelang heb jij erover gedaan om dat te typen!?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Loopt Eric zichzelf nou af te trekken?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |