quote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
*opeens in de stille kamer schal daar een bulderende lach*
Sherlock.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb net je post history in het DGK-forum bekeken en ik trek 2 conclusies:
1. je hebt iets tegen mensen met overgewicht
2. je hebt iets tegen mensen die homo-sexueel zijn
Klopt dat zo`n beetje?
Ik ben hier vrij nieuw en vond het altijd wel beschaafd hier maar vanavond was het bij tjd en wijle echt niet te pruimen hier.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hub heeft een paar keer te vaak FOK.NL geroepen op de streams. Er duikt hier opeens vanalles op
ja ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 01:07 schreef donpsp het volgende:
[..]
Kon Fok al langer, las ook al aantal dagen mee, maar kreeg ook de behoefte om eens iets te schrijven![]()
gesjellig...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Het is gedaan bij ErikSigaretje erbij...
Lees maar eens effe terug dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Op het moment dat men besloot weer door te feesten.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat me mooi lijkt als Erik nu voor dat raam waarachter natasia en brian zitten, al masturberend in vol ornaat langsloopt.
Je moest eens weten hoe ik spoor bij de Metro in R'damquote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
jij spoort volgens mij niet helemaal maargoed
heb al gezegt dat ze ook 3 uur reistijd heeft dus zal wel minimaal 4-5 uur worden ofzo, syl bepaald zelf hoelang ze daar blijft
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou...![]()
Wat een kutavond is dit geworden...
Klopt maar ja.... Tis niet altijd rozengeur en manenschijn he ? Zo nieuw ben je toch niet hier.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben hier vrij nieuw en vond het altijd wel beschaafd hier maar vanavond was het bij tjd en wijle echt niet te pruimen hier.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef LuNaTiC het volgende:
op een gegeven moment heb je toch wel genoeg van dat gehijg in je nek... ga naar bed stom wijf. En houd op met dat gepingel rat
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou...![]()
Wat een kutavond is dit geworden...
Dan is ie incognito.... niemand hier herkent m aan z'n lul.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft zijn zonnebril maar effe opgezet
En ook zo lekker sociaal voor zijn medebewoners.....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:09 schreef KonnieKipke het volgende:
oh bah, toch niet in zn eigen zaad nadobberen?
Hij wil natuurlijk niet herkend worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft zijn zonnebril maar effe opgezet
Dat laatste wou sowieso niet echt lukken hoor....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef T-lex het volgende:
Leukste was nog het ontkennen van Amanda over het zoenen....ze beweerde gewoon serieus dat ze niet met huub aan 't zoenen is geweest.![]()
Je zag Brian ff denken....meen je dit nou echt.![]()
Maar opzich best een sterke actie van Brian...je eerst op laten geilen door een stel Teasers en dan vervolgens het aanbod van Amanda afslaan en dus niet je zaad bij haar te deponeren.
![]()
Dan maakt hij hopelijk toch dat badje ff schoonquote:Op zondag 11 maart 2007 01:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Het is gedaan bij ErikSigaretje erbij...
reistijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
las ik nou dat Sylvia maar 3 uur de 1e keer had verpseeld? ze ging toen om 11.00 uur weg en kwam om 18.30 terug![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
die kop van brian is hilarisch!
Ja walgelijk. Ze probeert weer een tv-momentje mee te pakken.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:10 schreef INCTRL het volgende:
Natasja is weer quasi bezorgd.....lijkt net echt!
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef T-lex het volgende:
Leukste was nog het ontkennen van Amanda over het zoenen....ze beweerde gewoon serieus dat ze niet met huub aan 't zoenen is geweest.![]()
Je zag Brian ff denken....meen je dit nou echt.![]()
Maar opzich best een sterke actie van Brian...je eerst op laten geilen door een stel Teasers en dan vervolgens het aanbod van Amanda afslaan en dus niet je zaad bij haar te deponeren.
![]()
Ze kreeg drie uur exclusief reistijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
las ik nou dat Sylvia maar 3 uur de 1e keer had verpseeld? ze ging toen om 11.00 uur weg en kwam om 18.30 terug![]()
Scherp..........quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is ie incognito.... niemand hier herkent m aan z'n lul.
Hoop file's.....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef Heathen het volgende:
Hij is weer aan het masturberen zo lijkt het.
pffquote:Op zondag 11 maart 2007 01:12 schreef T-lex het volgende:
Hey...Eric is klaar geloof ik. Hij is weer in beeld en zit z'n haar te doen. Net ergens "gel" gevonden zeker...![]()
Ze was vrij bezopen toen. Zelfs als ze nuchter is vergeet ze dingen. Vanmiddag zei ze nog tegen Eric dat haar borsten groot genoeg waren, maar toen die teaser meiden er waren zei ze weer wat anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:11 schreef T-lex het volgende:
Leukste was nog het ontkennen van Amanda over het zoenen.
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:13 schreef Sev het volgende:
Het zou mooi worden als Brian en Natasia nu naar de jacuzzi gaan..
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hub heeft een paar keer te vaak FOK.NL geroepen op de streams. Er duikt hier opeens vanalles op
Het is zaterdagavond, dan hangt er hier altijd een wat andere sfeer. Het is af en toe nogal simpel en bekrompen, maar echt grove opmerkingen die absoluut niet door de beugel kunnen, zie ik ook weer niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben hier vrij nieuw en vond het altijd wel beschaafd hier maar vanavond was het bij tjd en wijle echt niet te pruimen hier.
Die is binnen de kortste keren weer terug...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia en Brian staan nu wel iets zwakker zo zonder Amanda aan hun kant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |