Het is ook een rare avond het begon met die verkleedpartij en die teasers en de sfeer was abrupt afgelopen door dat vreselijke nieuws voor Sylviaquote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Normaal is het hier echter stukken gezelliger...
Maar goed, dat geld ook voor de kooi...
Och, ze zijn vrij makkelijk te herkennen...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je ziet echter wel een trent de laatste 2 weken. Je ziet steeds meer reacties met woorden zoals "aap", "flikker", "vetzak" etc. Je merkt duidelijk dat dat enorm toegenomen is de laatste tijd.
Daarnaast is er ook een enorme toename van mensen die alleen hate-posts over bepaalde bewoners posten.
Te preuts is niet okay maar dit vind ik wel heel erg het tegenovergestelde...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor , maar ik vind het eigenlijk best wel asociaal om naakt in de jacuzzi te gaan zitten.
Niet ieredeen zit daar op te wachten namelijk en om je af te trekken in de jacuzzi vind ik niet getuigen respect naar je medebewoners gadver.
Stel je niet aan, lekker warm op je buik.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jakkes, de viespeuk..... zittend rukken![]()
Geen idee maar wel alleenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r tietjes zijn leeg gelopen!![]()
Maarre, serieus... Waar slaap Amanda!?
Dan moet je veel goldstrike gaan drinken.. ook lekker warm op je buik.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stel je niet aan, lekker warm op je buik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |