Kijk je voor het eerst ?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wow, Brian lult ook wel vaag..
Het is net 1950 hèquote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forum
Huub en Brian neuken alles wat los en vast zit, maar ja.. dat zijn STOERE mannen. Meisjes die van seks houden zijn SNOLLEN ! Zo gaat dat, ook nog in 2007. En jongens en meisjes genoeg om ze dat even haarfijn duidelijk te maken.
Hoe zie jij haar dan? Een onschuldig meisje die dronken wordt gevoerd door iedereen, en daardoor zin in sex heeft?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forum
Huub en Brian neuken alles wat los en vast zit, maar ja.. dat zijn STOERE mannen. Meisjes die van seks houden zijn SNOLLEN ! Zo gaat dat, ook nog in 2007. En jongens en meisjes genoeg om ze dat even haarfijn duidelijk te maken.
Nog iets nieuws onder de horizon?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wow, Brian lult ook wel vaag..
inderdaad, nutteloos gezever ditquote:Op zondag 11 maart 2007 00:42 schreef Juuud het volgende:
zucht........... Wat een onzin....
Brian neukt dr toch wel weer binnen een paar dagen...
Sorry hoor, maar iemand die zich zo goedkoop aanbied kan ik geen andere term voor verzinnen.....quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze wil neuken? En wat zijn Huub en Brian dan die konstant willen neuken?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sporti het volgende:
wat is die Amanda goedkoop zeg
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon even opnemen in je sig, dat scheelt een hoop tikwerk.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste moet je er tegenwoordig al bijna standaard bij zeggen als je niet lyrisch op Huub reageert..
Ik erger me al geruime tijd aan je avatar. Gelukkig zit er een escapeknop op mijn pcquote:
Leef jij wel in 2007 of in 1950"?? Amanda biedt zich aan? Of is ze gewoon zelf geil en wil ze neuken, NET ALS BRIAN EN HUUB bijvoorbeeld. Daar hoor ik je niets over schrijven. Staan mannen en vrouwen in 2007 bij sommige mensen dan echt nog steeds niet gelijk dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand die zich zo goedkoop aanbied kan ik geen andere term voor verzinnen.....
jij wel?
![]()
Ik verwacht deze nacht nog. Hij praat haar zware schuld aan en als ze zielig wordt gaat hij haar troosten.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:42 schreef Juuud het volgende:
zucht........... Wat een onzin....
Brian neukt dr toch wel weer binnen een paar dagen...
Tsss je denkt toch niet dat ik mijn sig ga vernaggelen met DGK-bagger??quote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gewoon even opnemen in je sig, dat scheelt een hoop tikwerk.![]()
was eerder al mijn gedachtequote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Sonique het volgende:
Kom op zeg, Brian mag gewoon niet van z'n mama.
Amanda: 'Wat wil je nou, waarom doe je zo'
Brian: 'blablablablabla'
Vervang de naam Amanda met Nena en je hebt precies hetzelfde verhaal.
same story different girl...
Het probleem ligt dus bij Brian...
Hij mag niet van mama
Nee niet omdat ze wil neuken maar omdat ze totaal geen eigenwaarde heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze wil neuken? En wat zijn Huub en Brian dan die konstant willen neuken?
Ik word hier echt zo moe van. Tijd om echt even explorer te sluiten nu.
Zowel mannen als vrouwen die neuken met alles wat los en vast zit worden in de volksmond snol en slet genoemd, zit echt geen verschil tussenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt eerder of hij wat anders doet..quote:Op zondag 11 maart 2007 00:45 schreef Sug4r het volgende:
Eric zit helemaal stuk in de jacuzzi...
Precies.. ze moet eerst door het stof, maar Brian's piemeltje wint het vast weer van zijn hersentjes.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Sug4r het volgende:
Brian gaat eerst een heel betoog geven voor hij Amanda in zijn bed neemt..
Doe je effe kalm aan! Ik noem daar op hoe die meiden in dit topic genoemd worden door anderen. Je zult mij dat soort termen nooit zien gebruiken. Dus even wat beter lezen voordat je met zo'n idiote beschuldiging aankomt.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:43 schreef AutumnTears het volgende:
scan hou je in, ook jij gaat over de scheef hier
[..]
Huub had geen zin om te feesten nuquote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jammer dat Hupert straalbezopen in bed ligt...die had Amanda nu moeten opvangen...en daarna Sylvia
Fout... Rogier betaalde 1000 euro per maand.quote:
Dat dacht ik ook (dat hij wat anders doet dan he)quote:Op zondag 11 maart 2007 00:46 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Lijkt eerder of hij wat anders doet..
Vind het van mannen ook dom.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leef jij wel in 2007 of in 1950"?? Amanda biedt zich aan? Of is ze gewoon zelf geil en wil ze neuken, NET ALS BRIAN EN HUUB bijvoorbeeld. Daar hoor ik je niets over schrijven. Staan mannen en vrouwen in 2007 bij sommige mensen dan echt nog steeds niet gelijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |