Humor? Een boete krijgen van de politie is nog grappiger.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Jazeker, hoewel soms wel ietwat flauwtjes![]()
Dat is geen leuke, originele en/of grappig antwoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
Gezien je keuze voor vooral fantasy en wat futuristische series, kan je eigenlijk alleen maar voor het briljante Stargate SG-1 gaan
niet nodig, ik voel dat het met mijn overtuigingskracht voldoende is om die film binnen te halenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is geen leuke, originele en/of grappig antwoord.
Neeeuh.. stomme seriequote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ja Dizer, is Band of Brothers niet iets voor jou![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:24 schreef __Saviour__ het volgende:
en daarom stargate sg-1 !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik blijf erbij dat Shameless echt een serie voor jou is! Goede humor en goed verhaal!quote:
Lees eens mijn opquote:Op maandag 12 maart 2007 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Oh oh, ik bedenk me net:
Firefly! Geweldige Sci-fi uit Amerika. Helaas slechts 1 seizoen van, maar het is echt top. Beetje sci-fi meets Wild West (is cooler dan het klinkt). Ik heb al menig sci-fi enthousiast op de Firefly hype-train zien springen.
(moest er aan denken door onderstaand plaatje, zij lijkt heel erg op iemand uit firefly)
http://www.stargatecaps.com/sg1/s10/1014/shroud0163.jpg
De mokkels werden te duur erna.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Cheiron het volgende:
Totaal ongeloof dat het bij 1 seizoen is gebleven.
Als in:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:26 schreef RijstNatie het volgende:
Damn, dat je uberhaupt wilt kiezen uit star gate is echt ernstig
De tweede natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als in:
Wie wil zo een slechte serie kijken?
of
Wie twijfelt over zo een toffe serie?
Er was helemaal geen berekening, ik ging gewoon voor de zoveelste post.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:21 schreef RD4 het volgende:
69
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |