Ja, één van de weinige lekkere nummers dat ie draait.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:22 schreef NotoriousJw het volgende:
Lekker nummer wat hij nu draait...
Ach kom nou aardig, door te zeggen dat Sylvia er niet echt bij wilde zijn en dat hij daarom niet verdriet hoefde te hebben????????quote:
Peter is net weg, de sfeer kwam net op gangquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:25 schreef itsme het volgende:
Ik houd er ook maar mee op. vind het sfeertje in het huis en in de cos niet lekker.
lekker slapen![]()
thanxxxxxxxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
http://www.tinypic.com en http://www.photobucket.com
Ja eigenlijk al sinds hij begonnen is met het bashen van Jaap. De vorige populariteits poll was nog gebaseerd op de tijd voor de komst van Jaap. Dus ik denk dat Huub bij de volgende populariteitspoll mischien wel tweede staat achter Sylvia of zelfs verder zakt (als hij zo doorgaat tenminste)(quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:24 schreef INCTRL het volgende:
Huub daalt al dagen in de populadder.....zoals ik vanmiddag al zei: hij is over zijn top en wat gebeurt er dan met de curve??? Die gaat downwardssssssssssss.....
En die zegt vervolgens tegen hem: Je valt in herhaling jongen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:23 schreef s0k het volgende:
huub zit ff zwaar te flirten met die brunette
Ik vind 'm nog steeds veruit de topper hoor. Daar doet dit weinig aan af. En ik denk dat de meeste mensen wel zo denken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:24 schreef INCTRL het volgende:
Huub daalt al dagen in de populadder.....zoals ik vanmiddag al zei: hij is over zijn top en wat gebeurt er dan met de curve??? Die gaat downwardssssssssssss.....
De Huub-haters roepen al meer dan een maand dat Huub over z`n hoogtepunt is, maar toch staat ie op 45% in de popi-poll.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:24 schreef INCTRL het volgende:
Slaap zequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:25 schreef itsme het volgende:
Ik houd er ook maar mee op. vind het sfeertje in het huis en in de cos niet lekker.
lekker slapen![]()
Huub Haters Natasia's wannebe's zijn hetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:23 schreef itsme het volgende:
[..]
goh niet alleen Huub hoor.![]()
de huub haters grijpen hun kans weer aan.
ja, maar echt ALLEMAALquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:22 schreef bloebert het volgende:
Nu kun je zien dat het allemaal egotrippers zijn
Bashen op Jaap is terecht....dat heeft Jaap alleen maar aan zichzelf te danken! Maar Huuib is niet zo authentiek meer....al die oneliners wordt je misselijk van de laatste dagen " ik zeg gezellugggg"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:25 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja eigenlijk al sinds hij begonnen is met het bashen van Jaap. De vorige populariteits poll was nog gebaseerd op de tijd voor de komst van Jaap. Dus ik denk dat Huub bij de volgende populariteitspoll mischien wel tweede staat achter Sylvia of zelfs verder zakt (als hij zo doorgaat tenminste)(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |