Ik wou wat snerends zeggen, maar toen bedacht ik dat Nederlands niet je moedertaal is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vreemd moment. Hij stond klaar bij de deur, en ik dacht echt dat hij Sylvia effe sterkte zou gaan wensen. Maar Eric nam wat lang afscheid en toen liep Jaap maar weg. Denk dat ie gewoon niet zo goed wist wat ie moest doen, maar denk wel dat ie Sylvia success WILDE wensen.
Waar naast?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa IK ZAT ERNAAST!
en dat het een KUTfeest is......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wij reageren voor de verandering weer eens op dezelfde post...... alleen ik was het cross-dressen van Eric, Huub, Brian en Jaap vergeten![]()
Born to be alive , tering wat droogquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel simpel: de Teasers kwamen binnen, bleken niet te kunnen feesten, dus het was al een kutfeestje, en Sylvia kreeg om 23.00 uur een brief dat haar vader om 21.30 uur overleden was, het feestje ging ondertussen door, "Born to be alive" schalde door de boxen terwijl Sylvia in tranen was, en toen Sylvia weg was ging het waardeloze feestje nog steeds gewoon door.
Kort genoeg?
(amanda over de trap van Huub tegen nathanael/stoelpoot)quote:
Vandaar dat ze geen alcohol mogen drinken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:40 schreef bosb het volgende:
die meiden hebben volgens mij gewoon instructies gehad niet aan iets mee te werken wat op een orgie kan uitlopen...
Maar niet genoeg.........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet waar, dat had ik er ook in staan![]()
Kudde teasers hahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Ik kijk een kwartiertje maar zie dat ik geen kudde teasers op mijn verjaardag hoef uit te nodigen om de stemming er in te brengen. Het zijn niet gewoon snollen maar ook nog saaie snollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |