¤30,- inclusief vind ik wel erg aan de krappe kant hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ok, ben ik weer. Heb 'n tijdje andere prioriteiten gehad dan leuke-spulletjes-shoppen!, dus vandaar dat ik niet meer gereageerd heb op de lopende deal... inmiddels heb ik 's even opnieuw gekeken naar alle huidige spulletjes - en hoe leuk ik ze vind, en de vraagprijzen; en toch ook opgemerkt dat voor de dingen waarin ik geinteresseerd ben, geldt dat er verder niemand geinteresseerd lijkt - 'k moet dus toegeven dat ik je vraagprijzen, in 't algemeen, wat aan de hoge kant vind. Dus het ligt er even aan hoe graag je de spullen echt liever kwijt dan rijk bent, want ik ga die vraagprijzen nooit halen...
Wat betreft de doodskist rugzak weet je al dat ik erg twijfelde; er zijn nu dus nog 'n paar dingetjes bij gekomen die ik leuk vind, en bij deze weer opnieuw n lijstje met bod:
-Doodskist-rugzak
-Gebloemde tas van kitch kitchen, mits die echt zo paars is als op de foto (en dus niet in het echt veel roder/blauwer...)
-Stoere tas met ritsvak en twee gewone vakken
-Gave roze tas met retro print
Verzenden hiervan moet met een beetje in elkaar proppen e.d. voor de gewone kleine-pakket-prijs lukken toch?
Dit pakket wil ik van je overnemen voor E 30,- incl. verzenden.
Zo, weer 's 'n post met veel woorden die niet eens zoveel zeggen, maar ja, that's me... Heb ik in elk geval alle vraagtekens die je evt. had beantwoord.![]()
![]()
![]()
De Kitch en Kitchen tas is echt zo paars als op de foto.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
k Wil nog steeds graag eerst ff weten of die paarse kitch kitchen-tas ook zo knalpaars is als op de foto... (of dat de foto 'm verkleurt heeft dus).
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef VampiricDemon het volgende:
Dit is er nog:
Een draadloze koptelefooon compleet met adapter en verloopstekkertje voor verschillende audio uitgangen.
Foto -> ¤ 5,-
Trust flatbed scanner Foto ->¤ 7.50
Zelfgemaakte Boxen (37cm x 27cm x 67cm per box) Foto -> ¤ 12.50
Schoudertassen:
Kitch & Kitchen:
leuke gebloemde tas -> ¤ 17.50
Daniël Ray:
- Grote zwarte tas ->¤ 12.50
- Klein zwart tasje -> ¤ 10,-
- Bruine rib tas -> ¤ 12.50
Overig:
lila bowlingtas met zwarte streep en zwarte hengels-> ¤ 10,-
stoere tas met ritsvak en twee gewone vakken-> ¤ 7.50
gave roze tas met retro print -> ¤ 15,-
Rugzak:
Zwarte Doodskist met vleermuisgraamte, metalen kettingen en rode voering ¤ 20,-2 camouflagenetten (~3x3m en ~3x4m)
Foto -> ¤ 20,- per stuk
The Crow: Dead Time (Graphic Novel)
The Crow: 1, 2, 3 & 4 (met cover art van Kent Williams)
Tear-out photo book van The Crow Foto 1 en Foto 2
De Crow movie maniacs miniature Foto -> ¤ 10,-
De beide vlaggen zijn er nog
Alchemy Gothic
Wie maakt me los??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |