mijn auto bijna 3xquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef Samcali het volgende:
[..]
Leuk, maar je betaalt wel twee keer zoveel wegenbelasting met diesel.
En hoeveel km moet je daarvoor rijden slimmerik?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:44 schreef postmortum het volgende:
ik tank in Duitslandpwnd bis unne noob
![]()
Je woont in Limburgquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:44 schreef postmortum het volgende:
ik tank in Duitslandpwnd bis unne noob
![]()
1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
En hoeveel km moet je daarvoor rijden slimmerik?
beter in limburg dan in Amsterdam , hier heben we geen groe boze negersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Je woont in Limburgpwnd bis unne noob
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:44 schreef ouderejongere het volgende:
Gelukkig is nu Wouter Bos de minister van Financiën, hij zal de accijns volgend jaar fors verlagen.
200 meter afgekeurde traingeljostiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
En hoeveel km moet je daarvoor rijden slimmerik?
Oh je woont in Duitsland kankermofquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
200 meter afgekeurde traingeljosti![]()
ehm.. ik rij op Duitse benzine 1:17... lijkt me niet dat ik dan hetzelfde kwijt ben hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Gunner het volgende:
En Duitsland heeft een lager octaangehalte waardoor je minder zuining rijdt en dus even duur uit bent.
kirchroa? Voals?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
200 meter afgekeurde traingeljosti![]()
en het vuurwerkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. ik rij op Duitse benzine 1:17... lijkt me niet dat ik dan hetzelfde kwijt ben hoor
Bovendien: als je dan toch in duitsland bent, kun je daar ook meteen ff naar de Kaufland, aangezien de alcohol daar ongelofelijk goedkoop is
Zitterd till i diequote:
Daarvoor rij ik dan wel weer naar Belgiëquote:
leuk he limburgquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daarvoor rij ik dan wel weer naar België
quote:
Wijs die es aan danquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]Daar wonen een aantal bijzonder lekkere dames
nee die jatten benzine en verkopen het dan weer in duitslandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:55 schreef Max-Westerman het volgende:
De moffen toch altijd nu hier in Nederland nu tanken of niet?
Ik zie altijd veel moffen hier bij de tankstations de laatste tijd
fsc - top oss : 2-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |