quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:30 schreef samurijder het volgende:
Lekker fietsen
Ik wilde al zeggen, ik geloof dat de prijzen een jaar gelegen hoger lagen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Och, we mogen blij zijn dat het een tijdje laag is geweest. Meestal gaat de prijs niet meer naar beneden...
Doet m'n moederquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef Samcali het volgende:
[..]
Leuk, maar je betaalt wel twee keer zoveel wegenbelasting met diesel.
En waar is hier? 1930?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
En hier betaal je elke keer als je je 100 liter tank volpompt lekker 30 cent de liter. Als het niet minder is.
Betaal trouwens nooit meer dan 25 euro per keer. Terwijl we in Nederland met ons oude Chryslertje toch al snel in de 80 euro betalen![]()
iets verder rijden en niet het eerste tankstation na de grens nemenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:29 schreef erikkll het volgende:
uhm ja, in duitsland kost 't verdomme ook al 1.30!
ik moet van winterswijk naar enschede meestal, dus dan blijf je continu kort aan de grensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
iets verder rijden en niet het eerste tankstation na de grens nemen
Of doorrijden naar luxemburg en meteen sigaretten meenemen
mijn auto bijna 3xquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:30 schreef Samcali het volgende:
[..]
Leuk, maar je betaalt wel twee keer zoveel wegenbelasting met diesel.
En hoeveel km moet je daarvoor rijden slimmerik?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:44 schreef postmortum het volgende:
ik tank in Duitslandpwnd bis unne noob
![]()
Je woont in Limburgquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:44 schreef postmortum het volgende:
ik tank in Duitslandpwnd bis unne noob
![]()
1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
En hoeveel km moet je daarvoor rijden slimmerik?
beter in limburg dan in Amsterdam , hier heben we geen groe boze negersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Je woont in Limburgpwnd bis unne noob
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:44 schreef ouderejongere het volgende:
Gelukkig is nu Wouter Bos de minister van Financiën, hij zal de accijns volgend jaar fors verlagen.
200 meter afgekeurde traingeljostiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
En hoeveel km moet je daarvoor rijden slimmerik?
Oh je woont in Duitsland kankermofquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
200 meter afgekeurde traingeljosti![]()
ehm.. ik rij op Duitse benzine 1:17... lijkt me niet dat ik dan hetzelfde kwijt ben hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Gunner het volgende:
En Duitsland heeft een lager octaangehalte waardoor je minder zuining rijdt en dus even duur uit bent.
kirchroa? Voals?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
200 meter afgekeurde traingeljosti![]()
en het vuurwerkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. ik rij op Duitse benzine 1:17... lijkt me niet dat ik dan hetzelfde kwijt ben hoor
Bovendien: als je dan toch in duitsland bent, kun je daar ook meteen ff naar de Kaufland, aangezien de alcohol daar ongelofelijk goedkoop is
Zitterd till i diequote:
Daarvoor rij ik dan wel weer naar Belgiëquote:
leuk he limburgquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daarvoor rij ik dan wel weer naar België
quote:
Wijs die es aan danquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef teamlead het volgende:
[..]Daar wonen een aantal bijzonder lekkere dames
nee die jatten benzine en verkopen het dan weer in duitslandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:55 schreef Max-Westerman het volgende:
De moffen toch altijd nu hier in Nederland nu tanken of niet?
Ik zie altijd veel moffen hier bij de tankstations de laatste tijd
fsc - top oss : 2-1quote:
Diesel is hier weer goedkoperquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:55 schreef Max-Westerman het volgende:
De moffen tanken toch altijd nu hier in Nederland of niet?
Ik zie altijd veel moffen hier bij de tankstations de laatste tijd
gewoon in de zomer op de markt rondkijkenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:57 schreef ouderejongere het volgende:
Om zuiniger te rijden moet je na het tanken een paar suikerklontjes in je benzinetank doen, werkt perfect
omg die hebben altijd zo'n dikke reetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
gewoon in de zomer op de markt rondkijkenLopen er zat rond... van die afgetrainde CIOSbitchen enzo
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg die hebben altijd zo'n dikke reet![]()
vanavond cafe de Buren dan maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
En zijn nog jong en naief2 breezers en je hebt een topavond
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:44 schreef ouderejongere het volgende:
Gelukkig is nu Wouter Bos de minister van Financiën, hij zal de accijns volgend jaar fors verlagen.
Toevallig ook gisteren nog getankt in Oman, zijn best fijne prijzen idd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
En hier betaal je elke keer als je je 100 liter tank volpompt lekker 30 cent de liter. Als het niet minder is.
Leugenaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
fsc - top oss : 2-1![]()
3x op rij gewonnen![]()
Dat is de reden dat we op een scooter rijden en niet in een fucking auto!!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het is toch godverdomme niet meer normaal. Als je je wagen vol gaat tanken ben je een godsvermogen kwijt. Waar het in Oktober/November nog schommelde rond de ¤ 1.25 is er inmiddels al 10 cent per liter bij gekomen![]()
![]()
![]()
Voor de n00bs en scooterrijders: Ja dat is veel... heel veel.
![]()
![]()
Jij was niet aan de beurt met je 47 centquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
Ik was vandaag ook al 47 cent per liter kwijt
Maar bij een verbruik van 1 op 8,5 tikt dat toch behoorlijk aan hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:47 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Jij was niet aan de beurt met je 47 centwtf
Je kan ook gewoon altijd voor vijfentwintig euro tanken, opgelostquote:Op zondag 11 maart 2007 00:02 schreef The_Verve het volgende:
Ik let eigenlijk zelden op de prijs van benzine.![]()
Gewoon voltanken die bak!![]()
Aan een snelweg? Daar is vaak de benzine stukken duurder dan in de stad.. (iig Total en BP hebben daar een handje van)quote:Op zondag 11 maart 2007 12:10 schreef Thomas B. het volgende:
Moest gisteren 1,43 per liter afrekenen bij de Shell![]()
En waar is hier?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef Sjibble het volgende:
Hier op de pomp is Euro 95 1,04 ofzo![]()
PWND!
Ja das wel waar idd... maar ik moest wel want hij stond bijna droogquote:Op zondag 11 maart 2007 12:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aan een snelweg? Daar is vaak de benzine stukken duurder dan in de stad.. (iig Total en BP hebben daar een handje van)
En jij?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja das wel waar idd... maar ik moest wel want hij stond bijna droog
Heeft m'n oom ook een tijdje gewoond. Met een dikke vette benzineslurpende range rover voor de deur voor in de woestijnquote:Op zondag 11 maart 2007 11:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oman
Kneusjes die denken dat alleen in Nederland Nederlanders wonen...
Hey wij hebben een 20 jaar oude Range Rover en een Chevrolet Suburban met extra rij stoelen! En slurpen dat ze doenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heeft m'n oom ook een tijdje gewoond. Met een dikke vette benzineslurpende range rover voor de deur voor in de woestijn
Cool!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hey wij hebben een 20 jaar oude Range Rover en een Chevrolet Suburban met extra rij stoelen! En slurpen dat ze doen![]()
Ik ga ervan uit dat je oom voor shell of iets dergelijks werkte? Maar in Muscat valt de woestijn wel mee hoor. Maar 't is natuurlijk wel leuk om naartoe te gaan.
O, ik zei het denk ik verkeerd. Onze Land rover is 20 jaar oud, de suburban maar 5 ofzo. Allebei fijne karren trouwens.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb van die Chevrolet Suburban (En de GMC versie) nog een scan uit een tijdschrift van 1979
M'n vriendin d'r host-parents in de USA hebben een 1990 model
Dus niet zo'n gevalquote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik zei het denk ik verkeerd. Onze Land rover is 20 jaar oud, de suburban maar 5 ofzo. Allebei fijne karren trouwens.
Hij woonde wel in Muscat ja. Naam van het bedrijf weet ik niet meer precies maar het was iets met olie wel.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hey wij hebben een 20 jaar oude Range Rover en een Chevrolet Suburban met extra rij stoelen! En slurpen dat ze doen![]()
Ik ga ervan uit dat je oom voor shell of iets dergelijks werkte? Maar in Muscat valt de woestijn wel mee hoor. Maar 't is natuurlijk wel leuk om naartoe te gaan.
Trouwens net voor 20 euro me tank volgepompt.
waar? Bij de Esso op de oranjelaan?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Vincenski het volgende:
Ik betaal vandaag gewoon ¤ 1,26 en ik woon vlakbij Dordrecht![]()
Ik zeg toch vlakbijquote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
waar? Bij de Esso op de oranjelaan?
Ik vroeg niet waar je woont. Ik vroeg waar die pomp wasquote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Ik zeg toch vlakbijIn Gorinchem zijn 2 tankstations naast elkaar die een prijzenslag voeren, altijd fijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |