Waarschijnlijk eet ie die bodyanalyzer ook nog op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
Jaap: ik heb een bodyanylizer besteld, die meet alles.
Eric: je kan een anylizer bestellen, maar je vreet zo veel dat je 10x zoveel aankomt.
Deze was om te zieken, leer mij Fok! kennen...quote:
Moetje niet gaan schelden hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:37 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet aan mij om te beoordelen... tyfus bier is op dus ik moet nu aan de whiskey
Ik ben overigens echt nog steeds serieus over die date. Gewoon voor de gezelligheid.
Ik kan slecht tegen mij verlies.. zo sukkel ben ik.quote:
Maakt mij niets uit hoor!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
@Ian en Heathen SorryIk reageerde verkeerd op een ander poster
Jij gaat nu pas aan de whiskey?!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:37 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet aan mij om te beoordelen... tyfus bier is op dus ik moet nu aan de whiskey
Ik ben overigens echt nog steeds serieus over die date. Gewoon voor de gezelligheid.
Ik weet niet.. kan ik je nog wel vertrouwen.. je hebt mij bijzonder geschaadt in mijn emotionele sfeer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
@Ian en Heathen SorryIk reageerde verkeerd op een ander poster
En ik ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat nu pas aan de whiskey?!
Je stond BIJNA bij favo fokkerts in mijn fobo!![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:40 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee maar nu kan die discussie stoppen.
By the way, ik ga slapen.![]()
Ik vind Jaap zijn accent wel weer lekker. Een echte rotterdammer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:40 schreef joffer het volgende:
Jaap praat cht als Bob de Rooy.
ga eens vlug slapen jij, lelijkerd !quote:
Ik vind het irritant. Heb liever een echte brabander erin!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:41 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind Jaap zijn accent wel weer lekker. Een echte rotterdammer.
Gezellig vorkje prikken met jaap?quote:
So truequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Heb liever een echte brabander erin!![]()
Ik had eerst korsakov bier ontkurkt. Dat moest eerst op.. of eigenlijk moest op.. Dat soort bier moet je met beleid drinken en van genieten. 7 euro uitgeven voor een flesje bier wil ik wel graag lang over doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat nu pas aan de whiskey?!
Je stond BIJNA bij favo fokkerts in mijn fobo!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |