Wie de fuck je ook bent: geniale capquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:32 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap weet het. Hij gaat frikandellen bakken.
Ik denk dat alles wat je nu zegt je voorzichtig in je bewoordingen moet zijn. Vrouwen trekken het zich persoonlijk aan wanneer ze zich aan iemand gaan schurften.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit lelijk genoemd!
OF een negatief woord over je getypt!
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:32 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap weet het. Hij gaat frikandellen bakken.
Hey dudequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:33 schreef APK het volgende:
Huub: Eet jij stiekum hier in huis'?
Jaap zit GVD naast hem een frikadel te vreten.
Ik ben toch lief!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat je nu zegt je voorzichtig in je bewoordingen moet zijn. Vrouwen trekken het zich persoonlijk aan wanneer ze zich aan iemand gaan schurften.
Tis maar een spelletjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat je nu zegt je voorzichtig in je bewoordingen moet zijn. Vrouwen trekken het zich persoonlijk aan wanneer ze zich aan iemand gaan schurften.
Ik zou het toch jammer vinden, hij zorgt wel voor rellen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:35 schreef Hathor het volgende:
Wedden dat ie er niet op een normale manier uitgaat ? Dat word aan een zuurstofapparaat op een stretcher.![]()
Dat duurt nog wel even voordat hij er op een stretcher uit gaat, dus nog genoeg rellenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou het toch jammer vinden, hij zorgt wel voor rellen...
Het is gatverdamme net Jabba the Hut.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, die beker is ook weer leeg ......
[afbeelding]
Niet aan mij om te beoordelen... tyfus bier is op dus ik moet nu aan de whiskeyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |