Dank je voor de uitleg. dat was ook mijn mening in die post.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:17 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik vrouwen geiler begint te vinden als je dat vergelijkt met amanda. Zodra ik haar stem hoor en haar veertigjarige kop zie zakt bij mij direct het libido. Wanneer je dronken bent is zij een goed ontnuchtermiddel.
Dan begrijpen wij elkaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:19 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dank je voor de uitleg. dat was ook mijn mening in die post.
Dude, geniale post...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:12 schreef Heathen het volgende:
[..]
Maar je doet nu alsof er geen verschil tussen mannen en vrouwen zou zijn. Vrouwen kunnen namelijk altijd néuken als ze dat willen, mannen niet en daarom zijn wij er gefixeerder op. Geen wonder dat wanneer vrouwen maar constant iedere man nemen het hoeren zijn.
Hij moet schijtenhwahahahhaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
HELUP ..... Japie gaat naar de wc - daar zit de folie overheen gespannen !
Och, jij bent hier de dame...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat daten gaat mss nog wel goed komen!
Ian wat vind jij?
NEE!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:22 schreef Yollie het volgende:
Ben ik de enige gestoorde die dubbel ligt achter haar pc?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
@Ian_Nick
Een paar vriendinnen van mij hebben alles kapot geluid, daarom ben ik ze absoluut niet minder gaan vinden. Ze zijn eigenlijk gewoon cool. Vooral omdat ze dezelfde gedachtegang hebben als een iedere andere (man). Ik bedoel, ikz ou het hetzelfde doen.
Nee...ik ook.....Whahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:22 schreef Yollie het volgende:
Ben ik de enige gestoorde die dubbel ligt achter haar pc?
Ik zeg, laten we het doen, ik hou d'r van!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat daten gaat mss nog wel goed komen!
Ian wat vind jij?
*doet meezingen*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:24 schreef BBW het volgende:
Hahahhahahahhahahahahhahahaa
Jaapie haalt zn doel, echt niet, ole ole![]()
Meestal sturen ze van achter, maar tegen amanda zeggen ze open en bloot dat ze misschien de verkeerde vrienden gekozen heeftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:21 schreef APK het volgende:
Amanda is dus mee om Jaap uit te stemmen .
Die fobo, daar ga ik eens over nadenken na een goede nachtrust,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, jij bent hier de dame...
Als jij vind dat heathen mee mag ben ik het daar uiteraard mee eens![]()
Ik vind: Jij moet een fobo aanmaken![]()
Dan ben je wel een retard om te denken dat Amanda ergens mee instemtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:21 schreef APK het volgende:
Amanda is dus mee om Jaap uit te stemmen .
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die fobo, daar ga ik eens over nadenken na een goede nachtrust,
Hey tipsch! ben je dr ook nog!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
caramba, slaapt Sylvia in dezelfde slaapkamer als het polonaisetrio?
Ja maar syl slaapt door alles heen, die ligt echt altijd in coma, hoe ze het doet weet ik niet maar wel knap.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Hier zitten toch alleen maar lelijke mensen die niet kunnen slapen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent vast heel knap enzo![]()
Dus waarom geen fobo?
Van mij hoeft het niet, gewoon een leuk gesprek lijkt me ook leuk met zijn allenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die fobo, daar ga ik eens over nadenken na een goede nachtrust,
Ja, en ze wordt echt niet wakker.......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Noem je mij nu lelijk!?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hier zitten toch alleen maar lelijke mensen die niet kunnen slapen?
Het gaat om het innerlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hier zitten toch alleen maar lelijke mensen die niet kunnen slapen?
Japio komt in actie en jij gaat?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:28 schreef Brulkip het volgende:
Truste allemaal...ik ga nu écht!
dat vind ik dus ookquote:
Rustig aanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En mij?Nog even en daar gaat je date.
Ik heb jou nooit lelijk genoemd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
jij bent zeker en vast lelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Japio heeft 8 keer per etmaal zijn ''dieet high tea''quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:29 schreef Casshern het volgende:
jaap gaat om half 3 nog ff frikandellen bakken....
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Huub: Amanda, wanneer kwam je erachter dat er een man achter zat?
Amanda: eerst niet, maar toen zag ik een hand.
Eric: Amanda ziet een hand ole ole![]()
Sorry ik neem mijn woorden terug. Ik had niet goed gelezen wie de poster was.quote:
Ik wil het nog wel politiek correcter zeggen om je te plezieren; vrienden zijn voor tijdverdrijf en vrouwen voor tijdmanagement.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook
je maten in de kroeg heb je voor het uiterlijk.
vrouwen heb je om mee te praten
Wie de fuck je ook bent: geniale capquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:32 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap weet het. Hij gaat frikandellen bakken.
Ik denk dat alles wat je nu zegt je voorzichtig in je bewoordingen moet zijn. Vrouwen trekken het zich persoonlijk aan wanneer ze zich aan iemand gaan schurften.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit lelijk genoemd!
OF een negatief woord over je getypt!
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:32 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap weet het. Hij gaat frikandellen bakken.
Hey dudequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:33 schreef APK het volgende:
Huub: Eet jij stiekum hier in huis'?
Jaap zit GVD naast hem een frikadel te vreten.
Ik ben toch lief!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat je nu zegt je voorzichtig in je bewoordingen moet zijn. Vrouwen trekken het zich persoonlijk aan wanneer ze zich aan iemand gaan schurften.
Tis maar een spelletjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat je nu zegt je voorzichtig in je bewoordingen moet zijn. Vrouwen trekken het zich persoonlijk aan wanneer ze zich aan iemand gaan schurften.
Ik zou het toch jammer vinden, hij zorgt wel voor rellen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:35 schreef Hathor het volgende:
Wedden dat ie er niet op een normale manier uitgaat ? Dat word aan een zuurstofapparaat op een stretcher.![]()
Dat duurt nog wel even voordat hij er op een stretcher uit gaat, dus nog genoeg rellenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou het toch jammer vinden, hij zorgt wel voor rellen...
Het is gatverdamme net Jabba the Hut.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, die beker is ook weer leeg ......
[afbeelding]
Niet aan mij om te beoordelen... tyfus bier is op dus ik moet nu aan de whiskeyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |