Hoezo... luister jij naar vrouwen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook als je ze niet kan verstaan?
Over het algemeen niet, maar je hebt overal mensen met hetzelfde karakter natuurlijk. Een ding kan ik je wel verzekeren, ik snap niet hoe ze aan die uitdrukking van "gemoedelijke Brabanders" komen, want waar ik vandaan kom was het altijd alles behalve gemoedelijk. Meer een soort kruidvat met een kort lontje erin.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:52 schreef BBW het volgende:
[..]
Een mentaliteit van een brabander komt dus nooit overeen met die van een niet-brabander??
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee dude, ik heb de prijsvraag beantwoord!!
Kreunen is universeel!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook als je ze niet kan verstaan?
Misschien omdat ze onder het dekbed bezig is?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:54 schreef BBW het volgende:
[..]
het is wit beddengoed, hoe zou je die daar niet tussenin zien?
not a big enough hump.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien omdat ze onder het dekbed bezig is?![]()
En wat heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee dude, ik heb de prijsvraag beantwoord!!
Uhm... ja. Maar alleen omdat ik van hun stemgeluid en hun onbegrijpelijke logica hou. Ik seg ik hou derfan.quote:
Zei die toch ? FF 12quote:
Mijn ervaring met Brabo's is dat ze achter je rug om praten en nooit direct zijn. Ik houd van directheid ook al mag het af en toe bot zijn, je weet dan waar je aan toe bent. Iemand die je niet mag waar ik woon blijf je dan ook wel uit de buurt. En dat creeert een snelle ontwikkeling waar ik van houd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, maar je hebt overal mensen met hetzelfde karakter natuurlijk. Een ding kan ik je wel verzekeren, ik snap niet hoe ze aan die uitdrukking van "gemoedelijke Brabanders" komen, want waar ik vandaan kom was het altijd alles behalve gemoedelijk. Meer een soort kruidvat met een kort lontje erin.![]()
Wetenschappelijk is aangetoond dat mannen niet naar vrouwen kunnen luisteren. En dat het niet aan de mannen ligt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Uhm... ja. Maar alleen omdat ik van hun stemgeluid en hun onbegrijpelijke logica hou. Ik seg ik hou derfan.
ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:00 schreef Lolalala het volgende:
Heeft Huub nog gezoend met Amandel?
Heb je niet gekeken dan ? De vonken vlogen eraf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:00 schreef Lolalala het volgende:
Heeft Huub nog gezoend met Amandel?
Brabo's zijn van nature idd wat minder direct dan bijvoorbeeld Rotterdammers, da's waar. En die Rotterdamse 'botheid' spreekt mij ook meer aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:58 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Brabo's is dat ze achter je rug om praten en nooit direct zijn. Ik houd van directheid ook al mag het af en toe bot zijn, je weet dan waar je aan toe bent. Iemand die je niet mag waar ik woon blijf je dan ook wel uit de buurt. En dat creeert een snelle ontwikkeling waar ik van houd.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wetenschappelijk is aangetoond dat mannen niet naar vrouwen kunnen luisteren. En dat het niet aan de mannen vrouwen ligt.
Laat ik dan zeggen dat ik ze graag hoor. Luisteren / begrijpen ligt idd vaak wat gecompliceerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wetenschappelijk is aangetoond dat mannen niet naar vrouwen kunnen luisteren. En dat het niet aan de mannen ligt.
Nee joh, das een kaskraker, een regelrechte toppert in zijn genre.quote:
Ik wacht al een tijdje op FFXIII. De afgelopen delen zijn em erg tegengevallen. Hopelijk komt er ooit nog zo'n topper als FFVII of die in ieder geval FFVIII kan evenaren.quote:
Ik plaag je ook maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nouhouw! Ik ben toch ook altijd lief voor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |