quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef mar1m het volgende:[..]
Het ziet er zeker mooi uit, maar met een 80 gig schijf uren en uren media opslaan is lichtjes overdreven.
Dan zou er toch minimaal een 250 gig inmoeten.
Kan ook, met de 80gb die er in zit kon ik ongeveer over een week of 1,5 aan series/films opnemen. Immers, 4 Gb is 1 uur opnemen en er is zo'n 70Gb beschikbaar, dus toch bijna 20 uur...
quote:
Ach ja, baat het niet dan schaad het niet. Het zit er netjes op, zonder koelpasta. Vergeet niet dat de hdd nergens aan de behuizing zit en dus geen warmte kwijt raakt anders.
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:55 schreef 911GT2 het volgende:Goed systeem zonder meer maar voor je vraagprijs kom je nieuw een heel eind!
Enneuh, werk je kabels eens netjes weg
![]()
Tis een vraagprijs, ik weet dat je een heel eind komt met nieuwe onderdelen. Voor minder gaat ie vast ook weg, maar dan moet er wel een geintereseerde zijn
![]()
Kabels zitten mooi vast, uit de airflow, vind het wel best zo
![]()
Heb ze met zo'n klittenbandje bij elkaar gemutst, de tijd dat ik er een kunstwerkje met tiewraps van maakte is voorbij..
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:00 schreef Roa het volgende:Die dual tuner wordt dus goed ondersteund door MCE?
Interesse heb ik wel, maar niet in het hele systeem, doe je aan losse verkoop? (tuner + hdd + geheugen?)
De dual tuner is gemaakt voor MCE!
![]()
Betere dan deze zul je niet vinden dus. Losse verkoop zou eventueel wel kunnen, al wordt het dan moeilijker om de pc verder te slijten. Stel dat het gewoon niets wordt dan draai ik het om en verkoop ik echt alles gewoon los.
Wat zou een billijke prijs zijn voor die onderdelen volgens jou?