Ik wil geen licht zien, ik wil de studio goed kunnen bekijken, en daarvoor is licht nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat je ook naar de cam op de gang kunt kijken als je licht wilt zien.
Discussies over bier vind ik ook meer iets voor ONZquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik stopte nog wel met mijn discussie over bier omdat ik die niet in een 3FM topic vond kunnen![]()
.
Wat is dat dan??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben voor Kimi
Doe je ook mee met de manager?
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Discussies over bier vind ik ook meer iets voor ONZ
Je krijgt een beperkt budget waarmee je 2 rijders, een chassis en een motor moet kopen.quote:
Niet je rijder en auto, maar je rijder, banden,chassis, motor bepalen hoeveel punten je krijgtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je krijgt een beperkt budget waarmee je 2 rijders, een chassis en een motor moet kopen.
Na de race krijg je voor alles punten. Hoe hoger je rijder (of auto dus) eindigt, hoe meer punten je krijgt.
Die punten zijn geld waard, daarmee wordt je budget aangevuld.
Daarmee kun je dus een duurdere (en wellicht betere) rijder kopen en dus weer meer punten binnenhalen.
Duidelijk?
Ik gaf rijder als voorbeeldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet je rijder en auto, maar je rijder, banden,chassis, motor bepalen hoeveel punten je krijgt.
Ik zag het netquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik gaf rijder als voorbeeld
En banden niet meer, want er is maar 1 fabrikant dit jaar
Mag je je ook ff aanmelden voor de subleaguequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zag het netIk heb nu team 3fmf1 met als rijders Albers en Sato en het chassis van Spyker met een honda motor
Ja wat is het passwoord ??? Zie nog geen msn of pm bericht waar het in staatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mag je je ook ff aanmelden voor de subleague
3FM-racing
password: .........
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja wat is het passwoord ??? Zie nog geen msn of pm bericht waar het in staat.
laterquote:Ik ben nu weg ik voeg me straks of morgen wel toe.
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je dat dit jaar wel gaat doen
Erg leuk vind ik, geeft een extra dimensie aan het F1 kijken
Niet voor mij, je doet vooral jezelf een groot plezierquote:
Ik luister nog ff door, al mag er dadelijk wel weer eens iets anders dan dancequote:* -Hans- heeft inmiddels de 3FM stream uitgezet, morgen is er weer een dag. ws. begin ik met de show van Zoey en daarna Bart en Annemieke!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:27 schreef Impry het volgende:Michiel is gisteren in 't geheim getrouwd!
Dat is volgens mij Dave Clark.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:53 schreef senseo_ het volgende:
wie is die engelse die nu op de radio is
Okay, dat klinkt veelbelovend.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:43 schreef D.Rose het volgende:
Niet voor mij, je doet vooral jezelf een groot plezier
Deze muziek gaat volgens mij tot een uur of 01:00 door en daarna komt 3FM BPM: Los!, ook dance muziek..quote:Ik luister nog ff door, al mag er dadelijk wel weer eens iets anders dan dance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |