Welcome to the jungle!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
De Saaiterdagavond op 3FM.
Klinkt goed straks als ik tijd heb eeens luisteren danquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoorde dat ze vanavond ook dance classics gaan draaien, dat kan dus nog zeer tof worden!
Jeah, klinkt zeker goed maar ik hoop dat ik het goed heb verstaan.. Hierna is Edwin Diergaarde aan de beurt dus dan zullen we het snel genoeg weten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt goed straks als ik tijd heb eeens luisteren dan.
Hansjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi D.Rose!![]()
Beetje saaie dance muziek.
Maaaj.quote:
Moe maar voldaan, dat kan ook lekker zijn!quote:Sorry, ik ben moe, maar voldaan
Inderdaad, het lijkt wel een darkroom daaro..quote:
Dat is het ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaaj.![]()
[..]
Moe maar voldaan, dat kan ook lekker zijn!![]()
Zoey was vandaag goed op dreef, zeker qua muziek!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:27 schreef Remzz het volgende:
Altijd werken op zaterdag dus dat ik de enige dag dat ik helemaal 3FM luister maar het was vandaag helemaal super, hele toffe nummers en Zoey vond ik echt super vandaag
Ik wil best springen hoor (ondanks dat mijn benen behoorlijk moe zijn van het hardlopen), maar onder voorwaarde dat jij meespringt!quote:
Dan blijf ik luisterenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi![]()
't is te doen vind ik, al is deze plaat weer wat aan de vage kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |