Welcome to the jungle!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
De Saaiterdagavond op 3FM.
Klinkt goed straks als ik tijd heb eeens luisteren danquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoorde dat ze vanavond ook dance classics gaan draaien, dat kan dus nog zeer tof worden!
Jeah, klinkt zeker goed maar ik hoop dat ik het goed heb verstaan.. Hierna is Edwin Diergaarde aan de beurt dus dan zullen we het snel genoeg weten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt goed straks als ik tijd heb eeens luisteren dan.
Hansjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi D.Rose!![]()
Beetje saaie dance muziek.
Maaaj.quote:
Moe maar voldaan, dat kan ook lekker zijn!quote:Sorry, ik ben moe, maar voldaan
Inderdaad, het lijkt wel een darkroom daaro..quote:
Dat is het ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaaj.![]()
[..]
Moe maar voldaan, dat kan ook lekker zijn!![]()
Zoey was vandaag goed op dreef, zeker qua muziek!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:27 schreef Remzz het volgende:
Altijd werken op zaterdag dus dat ik de enige dag dat ik helemaal 3FM luister maar het was vandaag helemaal super, hele toffe nummers en Zoey vond ik echt super vandaag
Ik wil best springen hoor (ondanks dat mijn benen behoorlijk moe zijn van het hardlopen), maar onder voorwaarde dat jij meespringt!quote:
Dan blijf ik luisterenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi![]()
't is te doen vind ik, al is deze plaat weer wat aan de vage kant.
Tof!quote:
Heb je het nou tegen mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
dat is te zien aan je avatar en onderschrift ja![]()
leffequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mijZo ja, ik promoot gewoon het bier dat ik maak
Hertog Jan, Leffe en nog een paar vind ik ook ok als je die drinkt.
Je verward het kwaliteitsbier Dommelsch met het slootwater dat Heineken genoemd wordquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
leffe![]()
Dommelsch is geen bier maar een vloeistof wat geen bier genoemd wag worden
ik vind ze alle drie lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je verward het kwaliteitsbier Dommelsch met het slootwater dat Heineken genoemd word.
Leffe is idd. Wel blond dan, dubbel en triple is niet echt lekker.
Hertog Jan is trouwens het lekkerst (en HJ Grand Prestige is echt wat de naam zegt)
Karakter ben ik dan weer iets minder fan vanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
ik vind ze alle drie lekker, HJ karakter is ook erg lekker
Idd een lekkere plaatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Dit is een vette plaat, Fatboy Slim - The Rockafeller Skank![]()
Op de gang is het licht wel aanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:21 schreef D.Rose het volgende:
Edwin zegt dat we het kunnen volgen via de webcam
Moet ie wel het licht aandoen
Ik bedoel uiteraard de versie van Enigma (Jam & Spoon remix), echter is deze pas in 2002 uitgebracht...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Denk dat ik even een mailtje ga sturen want waar blijft Jam & Spoon - Age of Love ? super plaat uit '92 ofzo. _
Jup, hiero! Ben wel voor McLaren, dus dan weet je dat ff.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:37 schreef D.Rose het volgende:
Zijn hier trouwens meer F1 liefhebbers?
Het is een rare vent, maar het is wel leuke muziek. Ik raad het jullie echt aan om even mee te luisteren. Hij staat nu in Paradiso, maar je kan gratis meeloeren en luisteren via fabchannel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:34 schreef Toad het volgende:
Gerard Ekdom heeft een tijdje hem gepromoot in zijn radioprogramma's: Duke Special!
Nu live @ http://www.fabchannel.com/
Ik ben voor Kimiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, hiero! Ben wel voor McLaren, dus dan weet je dat ff.
Gaan jullie 'ns even bij [SPT] buurten ofzo....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben voor Kimi
Doe je ook mee met de manager?
Neuhquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Gaan jullie 'ns even bij [SPT] buurten ofzo....![]()
Symphatie zal ik wel houden voor Kimi, ook al rijdt hij nu voor de 'rooien'. Doe zelf niet mee aan de manager, ook nooit gedaan ofzo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben voor Kimi
Doe je ook mee met de manager?
Dat je ook naar de cam op de gang kunt kijken als je licht wilt zienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, hier in de gang ook.
Your point is...?
En ik stopte nog wel met mijn discussie over bier omdat ik die niet in een 3FM topic vond kunnenquote:
Dan stel ik voor dat je dat dit jaar wel gaat doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Doe zelf niet mee aan de manager, ook nooit gedaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |