Wie hoopt ze dan in godsnaam dat er n.a.v. deze beelden op haar gaan stemmen??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
Sinds Natasia baalt van de po-poll doet ze weer van alles om hoger te komen.![]()
Het is eerder verrassend wanneer hij met een zwembroek aan rondloopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom loopt Eric in zijn blote piemel rond?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Alsof ie dat nooit doetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Doet ie toch altijd, kun je er niet tegen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
hij denkt te schoren bij de gast maar ik denk dat ie niet gay isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hihihihihihihiihiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
Aman wil Brian erbij hebben maar hij wil niet.
Beter hij dan Jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet ie toch altijd, kun je er niet tegen?![]()
En lost is zoooo spannendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
Televisie ging stuk.![]()
.dus geen Lost ... dan maar dit zooitje ongeregeld...Natasia sprong naakt in het zwembad..is ze dronken ofzo..
Silvia niet in de jacuzzi..groot gelijk..dat zou ik ook niet doen..smerig water..bleeehhh..![]()
dat gaat ze naar huub of jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Katewalker het volgende:
Kijk Amanda nou..Ik hoop dat Brian haar afpoeiert...
![]()
net zoiets als, ik zit in me blote lul onder mn zwembroekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Brian: ik zit in me blote lul onder die handdoek
LMFAO dat is toch echt grappige grammatica
Ze heten niet voor niets ABNquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Brian: ik zit in me blote lul onder die handdoek
LMFAO dat is toch echt grappige grammatica
Nou get lost dan.quote:
Ze is wel duidelijk minder vrolijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu Brian niet wil gaat ze wel weer naar Huub
nee huub bwil der ook niet meer dan moet ze wel naar jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu Brian niet wil gaat ze wel weer naar Huub
ik vind dat zo aso, niet alle bewoners vinden dit leukquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Tessa_77 het volgende:
die cocktailgozert heeft em ook wel aardig zitten volgens mij
Op de een of andere manier geef ik hem nog gelijk ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda wil de douche in bij Brian.
Brian opent zijn handdoek zodat zijn pieletje ruim zichtbaar is en doet de handdoek weer dicht.
Brian wil niet met Amanda mee, hij noemt haar een meisje ipv een vrouw.
Amanda hangt tegen het douchescherm aan, maar haar dushi zingt Lalalala in de douche.
Lekker treiteren Brian![]()
Je kan beter niet drinken als je zwanger bentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
God wat is die Nasty bezopen zeg... ^^
huub neemt haar echt wel als hij nog een beetje doorzuiptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Inca het volgende:
[..]
nee huub bwil der ook niet meer dan moet ze wel naar jaap
Tsssssssssssssssssquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef RSie het volgende:
vind het wel goed van Brian dat ie zich in kon houden!
Men kan in het algemeen Nasty beter niet bezwangeren...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Je kan beter niet drinken als je zwanger bent![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
WTF was Huub nou aan t doen?? Onderwaterbeffen???
Huub zei dat eerder vandaag, maar als hij de kans krijgt denk ik wel dat hij het doet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef Inca het volgende:
[..]
nee huub bwil der ook niet meer dan moet ze wel naar jaap
Ik denk dat ie dan makkelijk in zijn reet kan worden genomen ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind dat zo aso, niet alle bewoners vinden dit leuk
Dat lijkt me een feit...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan makkelijk in zijn reet kan worden genomen ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |