Soms denkt ze na.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
jaap wil een cola light
amanda maakt er een baco van
Preciesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik dat zootje zie zitten in dat bad praat ik ook liever tegen een intelligent wezen. Je krijgt er nog meer liefde voor terug ook.
Same here.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik dat zootje zie zitten in dat bad praat ik ook liever tegen een intelligent wezen. Je krijgt er nog meer liefde voor terug ook.
Nee, (klik op m'n sig. Ik heb ze net aangepast met andere streama dressen...)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:02 schreef obezzi het volgende:
lope bij jullie de streams ook zo kut??
Ze heeft naar eigen zeggen nooit langer dan 3 dagen geen relatie (lees: seks) gehad.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh God ja, jullie hebben vrienden.
Zou dan wel leuk zijn voor je als ze ook wat ging doen in bed. Ik heb het idee dat ze een lui wijf tussen de lakens is.
Het is meer een act dan dat ze echt geil is volgens mij. Maar ja, je weet het niet.
Er liep er wel een door het beeld net maar dat bedoel je niet denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:02 schreef obezzi het volgende:
lope bij jullie de streams ook zo kut??
als we dan toch bezig zijn .. ik praat tegen me cavia'squote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:02 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb zelf een paardje en daar praat ik ook tegen![]()
Maar ze vindt t wel heel gezellig*hoop ik*
Ik heb zo'n relatie met mijn monitor de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef BuffyJan het volgende:
Heerlijk hoe Syl tegen die paardjes praat. Heel herkenbaar![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:05 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is dat meisje toch een kermisattractie. Als ze haar tieten mag laten zien en iedereen mag zoenen/humpen vind ze echt alles prima. Wat een schande dat meisje, zo dom en zo goor.
Ga douchen en plak je mond dicht met sec. lijm. Dat haar ouders/familie niet ingrijpt. Trouwens heeft ze nog wel vrienden ze kreegt niet eens post of visite??
Ik ook, maar dan alleen als ik een pittige game zit te doen en het wil niet echt vlotten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb zo'n relatie met mijn monitor de laatste tijd.
waar kijk jij dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Er liep er wel een door het beeld net maar dat bedoel je niet denk ik![]()
Nee de streams lopen hier niet kut
inderdaad... tis best koudquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:07 schreef Sonique het volgende:
wel koel dat ze het doet!
Klopt. Daarbij denk ik ook dat ze een soort van act opvoert. Die van gekke geile meid, de polulaire meid maar ondertussen spreidt ze alleen haar benen en that's it.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft naar eigen zeggen nooit langer dan 3 dagen geen relatie (lees: seks) gehad.
Amanda verwart aandacht met seks, daarom stelt de daad zelf bij haar ook niet veel voor.
quote:
nah dit gaat haar niet helpen hoor.........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
Sinds Natasia baalt van de po-poll doet ze weer van alles om hoger te komen.![]()
Pfffff dat was schrikkenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:10 schreef Sonique het volgende:
Eric na de Natasia actie: 'Nu hebben we echt het ergste al gehad..'
ze denkt dat dit helpt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef yellowfirst het volgende:
Sinds Natasia baalt van de po-poll doet ze weer van alles om hoger te komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |