Alsof ie dat nooit doetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waarom loopt Eric in zijn blote piemel rond?
Doet ie toch altijd, kun je er niet tegen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
hij denkt te schoren bij de gast maar ik denk dat ie niet gay isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hihihihihihihiihiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
Aman wil Brian erbij hebben maar hij wil niet.
Beter hij dan Jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet ie toch altijd, kun je er niet tegen?![]()
En lost is zoooo spannendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef Katewalker het volgende:
Televisie ging stuk.![]()
.dus geen Lost ... dan maar dit zooitje ongeregeld...Natasia sprong naakt in het zwembad..is ze dronken ofzo..
Silvia niet in de jacuzzi..groot gelijk..dat zou ik ook niet doen..smerig water..bleeehhh..![]()
dat gaat ze naar huub of jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Katewalker het volgende:
Kijk Amanda nou..Ik hoop dat Brian haar afpoeiert...
![]()
net zoiets als, ik zit in me blote lul onder mn zwembroekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Brian: ik zit in me blote lul onder die handdoek
LMFAO dat is toch echt grappige grammatica
Ze heten niet voor niets ABNquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Brian: ik zit in me blote lul onder die handdoek
LMFAO dat is toch echt grappige grammatica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |