Zie je wel, ik zit nog niet in de kroeg en de prognoses zijn al dat het vanavond weer finaal uit de hand gaat lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Jullie prognoses voor vanavond?
wijn ook goed?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Hebben jullie allemaal ook cocktails ofzo?
Ik wil ook...![]()
Hoeveel weeg je dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft vandaag weer fanmail gehad van dikke mensen.
Nee maar ik welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben bang dat Nasty de jaccuzi ingaat vanavond.........
Wilgo kijk je nog?![]()
Zeg het stappen af...ga morgen ...en geniet mee....het wordt een grote bende vanavond...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zit nog niet in de kroeg en de prognoses zijn al dat het vanavond weer finaal uit de hand gaat lopen![]()
Ik ga ook ff wat bier halen heerlijk zo'n avondje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Ik wil ook...![]()
ik zit hier ook te draaien, maar dan zonder muziek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Ik wil ook...![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
Een rinkelende armband daar valt de DGKR wel over maar deze zijk herrie hebben we maar wel te slikken !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |