ach.. nog een paar cocktails en ze trekt het toch uit.. dan kan het best wel ff krap zitten toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Fijn ook dat Amanda haar krappe jurkje toch nog aan heeft gekregen.
Als opvoeding voor die jongen die het spel niet snapt. Tegen bezoekers durft hij wel. De kansloze imbeciel....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijg jij het niet benauwd van dat consequente gezuig over zijn uiterlijk etc.
Of zie je het als een onderdeel van het spel?
Herstel. Oordopjes zitten er al inquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi meeeeeeeeeeeeeeeer in mieteren. Oordopjes liggen al klaar![]()
zoals ze zeggen, het is hetzelfde als amande dr tieten, erics homosexualiteit, huubs kabouter. je wordt gepakt op wat opvalt. als jaap wat meer zn best qua lijnen zou doen, zou het stukken minder zijn, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijg jij het niet benauwd van dat consequente gezuig over zijn uiterlijk etc.
Of zie je het als een onderdeel van het spel?
Kan ze aangenaam weer gaan liggen, lekker uitbuiken met de benen wijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. nog een paar cocktails en ze trekt het toch uit.. dan kan het best wel ff krap zitten toch?
Hij heeft er aan 1 genoeg zo te zienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Geldt er nog steeds een 6 drankjes grens voor Huub? Zoals hoorde ik gisteren.
Kwestie van niet niezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Fijn ook dat Amanda haar krappe jurkje toch nog aan heeft gekregen.
En gisteren ook al geen slaap gehad, dus dat gaat inderdaad zeker fout denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef Bullebak het volgende:
Huub gaat kapot vannachtDat gaat dan dus helemaal fout
Alcohol en Natasja......Ze is altijd zo vreselijk kinds voordat ze door boosheid en pure agressie wordt overmand.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
De cocktails glijden er lekker in bij Mama Tasia.
Ik ga vast even een powernap doen......dat gaat een latertje worden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef Bullebak het volgende:
Huub gaat kapot vannachtDat gaat dan dus helemaal fout
Valt mee, maar bij de FEBO hebben ze ook iets anders dan frietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
Ik schaam me dood maar heb niet bijgelezen. Ook geen zin in dus...beequeen, vertel.![]()
Ik ga er vanaf hier weer in.
Zo aan de stem te horen heeft Huubke alweer de nodige versnaperingen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |