Indekken heet dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:23 schreef the_undertaker het volgende:
Is Natasia met charme offensiefje bezig ofzo
Heeft ze door dat Brian's koninkrijk aan het afbrokkelen is ?
Ja en Stefan mist zijn peukenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, in een goed gesprek met Ilona![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap zat te fietsen op zijn speciale fiets, Huub begon te grappenover sociale vaardigheden en Eric vond dat er een motertje op de fiets moest komen, zodat Jaap er 20 uur per dag op kan zitten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:24 schreef teamlead het volgende:
zeg peet.. hoelang had je dit topic al klaar staan?
Nou die trendy gozers van de cocktails kunnen zich beter met drank bezig houden. Zoals het een goede barkeeper betaamd. Schenken en verder je bek houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Vervelend dat je de muziek ook in de keuken te horen is.
Thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap zat te fietsen op zijn speciale fiets, Huub begon te zuigen over sociale vaardigheden en Eric vond dat er een motertje op de fiets moest komen, zodat Jaap er 20 uur per dag op kan zitten.![]()
Shit je was net iets eerder...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze helpt Stefan de sigaretten zoeken.....
![]()
ik zou haar wel eens totaal naar de klote willen zien gaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
De cocktails glijden er lekker in bij Mama Tasia.
Krijg jij het niet benauwd van dat consequente gezuig over zijn uiterlijk etc.quote:
Inderdaad, geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Vervelend dat je de muziek ook in de keuken te horen is.
Mooi meeeeeeeeeeeeeeeer in mieteren. Oordopjes liggen al klaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
De cocktails glijden er lekker in bij Mama Tasia.
Ik ben voor die regel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Geldt er nog steeds een 6 drankjes grens voor Huub? Zoals hoorde ik gisteren.
Ik denk het niet nadat alle waarschuwingen kwijd gescholden zijn. Nieuwe Ronde nieuwe kansen;)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Geldt er nog steeds een 6 drankjes grens voor Huub? Zoals hoorde ik gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |