abonnement Unibet Coolblue
pi_47104541
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ik ben al thuis....

was voor Peter6000

nare TT

pi_47104543
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die buffer daar is wel erg extreem !
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 20:19:21 #28
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_47104551
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Maanvis, tel je ff mee met Bwenniebren?
wat heb ik nu weer gedaan
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_47104554
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef superhero87 het volgende:
Ow. Huub mag weer drinken? (volg geen streams...)
Ja..zojuist heeft Nena Brainless een schop verkocht....
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 20:19:30 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_47104557
Huub heeft alweer een erectie zegt ie
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:19:57 #31
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47104571
Een topic van Peter6000. Daar gooi ik wel even de streams voor aan. Ook al ben ik het zelden met hem eens, ik vind het in deze Huub jungle af en toe erg plezierig om de reacties van Peter6000 te lezen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:20:04 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47104580
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik ook maar als hij zijn alcohol niet kan handelen.. hij is ook genoeg gewaarschuwd.
Als hij goed dronken is wordt hij vervelend, maar ook is er een grotere kans dat hij Brian of Jaap een keer een mep verkoopt. En dat moeten we niet hebben. Helamaal niet omdat Jaap en Brian daar juist op uit zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47104587
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

was voor Peter6000

nare TT

Dat wist ik wel........
pi_47104590
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef Ilmagnifico het volgende:

[..]

Dit is de enige manier waar Jaap door zal veranderen.
Huub legt steeds uit wat er te ver ging en dat zullen niet veel mensen/vrienden in Jaaps leven gedaan hebben. Die zijn volgens mij allemaal al uit zijn leven verdwenen.
eens maar soms is het wel sneu voor jaap

maar ik geloof dat het de enige manier is waarop je bij hem doordringd

  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 20:20:23 #35
135305 beequeen
Lost.
pi_47104591
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ja..zojuist heeft Nena Brainless een schop verkocht....
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47104594
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat al weer te hard met die drankjes. Ik heb toch liever dat Huub gewoon een permanent alcoholverbod krijgt.
Liever dat Brian een draaiverbod krijgt
pi_47104610
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Dat wist ik wel........
pi_47104612
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:05 schreef BwennieBren het volgende:

[..]



In tekst:

Dear Mr Eric, I mean Miss Natrasha,

Guess who? It's me Missy Fuck You Longtime, all the way from Phuket. I've been watching you longtime on Thai adult television and saw you masturbating in shower cabine and in office room with dirty slutty blondy chick. Fuck You Long, sure like your big she-male cock, very very much. That be reminding me of hours and hours of cam-sex with you and me. It make my little Thai princes clit all swollen and mushy. I made picture at Cruise Control especially for you of playing me with myself on dirty lovely smelling like hot old haring toilet seat after I gave Miss Kuupke a nice hot golden shower in same toilet. Sorry almost destroyed the camera by the window and Miss Kuupke loved being drunk in hot and spicy Asian piss.

So now okay tell me about that horny little midget friend? What is his name Huub? He looks like good kisser and a potential cross dresser like me when I was a little boy/girl whatever! Fuck You Long also noticed he be hiring ugly cock-sluts for his pleasure, something I honesty not understand. He better hires the best of the best and that is me. Yeah that's right, Fuck You Long. I love to climbing on his large pole stick just as flexible and athletic as Sylvia on pole and make him come all night long for small amount of pingping, special price for friend. And maybe you can join in so we can play Siccor Sisters like we usually do. Maybe you can ask him if his butt hole is in virginity modus. Fuck You Long I most .....
Naught boy Huub will sure like, pretty pretty sure.

Talking about SHE males? Who be that funny looking babonish crossed dressing hooker with that dark curly wig? Tell her she is a very nice looking she-male but maybe she should call Fuck You Long, for some makeup advice to look more feminine. If she wear thong again, maybe she should put she-male dick a bit further between legs into behind to make it less obvious. Tell her also maybe take hormone pills to get rid of mustache and masculine ..... and loud some ..... voice. Maybe she then might become girlfriend with Fuck You Long and after pussy suck of course, which you already know that.

About Brian, after Nena and Amanda and other bouncy bimbo's it's Fuck You Longtime ai?
Me wanna taste para brother nice little wheener. I saw it on cam and it be looking so cute and it remind me of Chiuaua Fuck You Long once has as a pet. Fuck You Long could tell you some hot stories about little dog and peanut butter but this is not be the right time for it.

Jaap ieeeeeeeeeeuw!! The other day Fuck You Long watched a big stranded whale on beach being blown up with dynamite. I saw you being stuck in shower cabin like wibbely wobbely jelly pudding and me was very afraid for the cabin glass to break in little pieces. Pudding with glass make no sense. Anyway, tell Mister Japie Ho get high and Fuck You Long also, but double portion, double price. Me just a little Asian hooker princess with little hands and needs also money to cover hospital expenses if anything awkward may happen. Fuck You Long have flat belly but it's good as it is right now.

Well that is it for right now, I hope you win lots of pingping in silly game show so you can buy even bigger titties. I'll be watching you on cam so keep behaving like the slutty she-male cock hornet you always are and make Fuck You Long proud,

Love you longtime
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_47104614
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ja..zojuist heeft Nena Brainless een schop verkocht....
Waar is Nena ? Bij de Febo ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:20:57 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47104626
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Eric deed trouwens even hard mee, al is hij meer een meeloper.
Heb ik weer gemist
pi_47104647
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als hij goed dronken is wordt hij vervelend, maar ook is er een grotere kans dat hij Brian of Jaap een keer een mep verkoopt. En dat moeten we niet hebben. Helamaal niet omdat Jaap en Brian daar juist op uit zijn.
Helemaal met je eens. Ik heb geen zin om weer in de spanning te moeten zitten dat Huub er uit moet.
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 20:21:40 #42
135305 beequeen
Lost.
pi_47104649
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Waar is Nena ? Bij de Febo ?
Nee joh, in een goed gesprek met Ilona
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47104654
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Eric deed trouwens even hard mee, al is hij meer een meeloper.
Huub is GOD en de hele wereld is van hem. Dus Eric is ook van hem...... en jij toch ook dan?
Als het dan toch allemaal Huub is dan heeft hij al gewonnen. Stop de opname, haal al die walchelijke meelopers en slachtoffers daar maar weg.... het is allemaal HUUB!
pi_47104656
Ongelovelijk hoe Brian die plaatjes weer verkracht

En Peter6000.. kansloze!
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47104661
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee joh, in een goed gesprek met Ilona
pi_47104666
ok hebben ze een cocktail cursus of zo?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_47104671
Vervelend dat je de muziek ook in de keuken te horen is.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 20:22:27 #48
128220 Peter6000
pi_47104680
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb ik weer gemist
Jaap zat te fietsen op zijn speciale fiets, Huub begon te zuigen over sociale vaardigheden en Eric vond dat er een motertje op de fiets moest komen, zodat Jaap er 20 uur per dag op kan zitten.
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2007 @ 20:22:49 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_47104694
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Vervelend dat je de muziek ook in de keuken te horen is.
We mogen niet zoveel horen denk ik.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47104712
Is Natasia met charme offensiefje bezig ofzo

Heeft ze door dat Brian's koninkrijk aan het afbrokkelen is ?
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')