OMGWTF!!!!!???????.....dit meen je toch niet he....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef parselmouth het volgende:
Ik zal voortaan m'n crocs aantrekken, sorry
[afbeelding]
Natuurlijk niet johquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMGWTF!!!!!???????.....dit meen je toch niet he....?
Pffff je liet me ff schrikken....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh![]()
(hoge) hakken zijn de vrouwelijkste schoenen die er zijn en crocs eh... de minst vrouwelijke denk ik
http://www.beperkthoudbaar.info/docu/quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik loop ook op kistjes, maar als soort vertonen we zulks gedrag vanwege wat mannen aantrekkelijk vinden. Scheren we ons, doen we ligloss op, push-up BH, hakken, antirimpelcreme, wiebelen we met ons achterwerk als we lopen, doen we ons haar achter ons oor, doen we aan de lijn etc. enz.
Je kunt het wel gaan zitten ontkennen of sneu vinden, maar ontzettend veel van ons gedrag komt voort uit wat evolutionair gezien aantrekkelijk wordt gevonden, ook een deel van jouw gedrag, ook al draag je geen hakken dan doe je wel andere dingen.
Liever nietquote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Spacehamster het volgende:
Maar er is dus geen bezwaar tegen mannen op hoge hakken?
het klik klakken daar gaat het ons om lekker mensen irriterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:23 schreef -Angelus- het volgende:
Vrouwen met hoge hakken ... klik klak, over die tegels. Terwijl ik me zit te focussen op stof die enigszins boven mijn hoofd gaat. Je zou uit de collegebank opstaan en vervolgens de hakken, te samen met de dragerster willen vloeren. Wat is uberhaupt het nut van hoge hakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |