abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47098872
Hoi.

Ik heb iets op m'n lip. Op de overgang van lip naar huid om precies te zijn. Het brandt niet, het tintelt niet, het doet geen pijn. Maar hij zit wel op dit plek. En hij's niet groot.

Het ziet er dus absoluut niet uit als

dit.

Ik heb het al een dag of 4. Hij verandert niet van vorm ook. Je moet goed kijken om het te zien zitten. Maar hij zit op die plek. .

Zou 't een koortslip kunnen zijn? Heb morgen een date namelijk....

Misschien nog enkele dingen:
- Ik heb negroïde trekken
- Heb weleens een puistje her en der
pi_47098988
Foto!!
pi_47099079
Hoera!!! Het is de witte neger!!!

Maar ontopic...is het geen mee-eter?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_47099497
Overigens is de koortslip alleen besmettelijk als het blaasje open is dus zolang dat niet het geval is kun je gewoon je tong er in hangen als je dat bedoelt

Verder kun je ook gewoon creme gaan halen dan is het zo weg.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47101321
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef FJD het volgende:
Overigens is de koortslip alleen besmettelijk als het blaasje open is dus zolang dat niet het geval is kun je gewoon je tong er in hangen als je dat bedoelt

Creme voor het blaasje of voor de zweer?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_47101921
Het zou goed een koortslip kunnen zijn.
pi_47104058
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:54 schreef wonko het volgende:
Creme voor het blaasje of voor de zweer?
Als je daarmee bedoeld of het blaasje dicht is of open is gesprongen dan maakt dat niet uit. Ik smeer het in beide gevallen er op. Oh en neem even een tijdje veel fruit en groenten e.d., ik merk zelf iig dat een koortslip opkomt op het moment dat m'n weerstand erg laag is. Veel stress, weinig normaal eten etc. etc..

Creme smeren en even op je eten letten en het is echt zo weg. Tip voor de volgende keer is ook om nooit maar dan ook nooit te denken "ach dat kan morgen ook nog wel", koortslip ontwikkeld zich belachelijk snel Zo snel mogelijk smeren.
pi_47109906
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef FJD het volgende:

Als het een blaasje is is het naar mijn weten altijd besmettelijk, pas als het "ingedroogd" is (dus als er een kortstje op zit) niet meer. Ik zou er erg voorzichtig mee zijn, je wilt hier echt niemand mee besmetten (en al zeker niet op andere plaatsen dan je mond ). Er is maar weinig nodig om iemand te besmetten.

TS: Als het een koortslip is moet je er vooral erg goed vanaf blijven, goed je handen wassen voor je er aan komt (om zalf op te doen bijvoorbeeld) en nadat je er aan bent gekomen.
Toch vraag ik me af of het niet een pukkeltje is ofzo? Ik denk dat het vanzelf wel duidelijker wordt.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_47112501
Probeer je lippen in het vervolg goed vet te houden.
Kies nu een middel met zinksulfaat dat droogt in, Akolip.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 06:21:10 #10
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_47117305
nav die foto... koortslip!
Zovirax!
pi_47117375
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef Elefes het volgende:
Als het een blaasje is is het naar mijn weten altijd besmettelijk, pas als het "ingedroogd" is (dus als er een kortstje op zit) niet meer. Ik zou er erg voorzichtig mee zijn, je wilt hier echt niemand mee besmetten (en al zeker niet op andere plaatsen dan je mond ). Er is maar weinig nodig om iemand te besmetten
Volgens mij niet maar goed het is voor mij en al lang geleden dat ik het heb gehad en m'n vriendin heeft het ook al dus voorzichtig hoeven we niet te zijn
pi_47123456
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 07:44 schreef FJD het volgende:

[..]

Volgens mij niet maar goed het is voor mij en al lang geleden dat ik het heb gehad en m'n vriendin heeft het ook al dus voorzichtig hoeven we niet te zijn
Wellicht hebben we beiden gelijk: zolang er vocht in het blaasje zit kan je een ander besmetten (dus zolang het niet uitgedroogd is). Er kan natuurlijk ook onzichtbaar wat vocht vrij komen, waardoor je een ander kan besmetten (je hoeft het niet te merken dat het blaasje open is).
Ik zou er in ieder geval erg voorzichtig mee zijn, voorkomen is beter dan genezen .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_47123572
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')