Creme voor het blaasje of voor de zweer?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef FJD het volgende:
Overigens is de koortslip alleen besmettelijk als het blaasje open is dus zolang dat niet het geval is kun je gewoon je tong er in hangen als je dat bedoelt
Verder kun je ook gewoon creme gaan halen dan is het zo weg.
Als je daarmee bedoeld of het blaasje dicht is of open is gesprongen dan maakt dat niet uit. Ik smeer het in beide gevallen er op. Oh en neem even een tijdje veel fruit en groenten e.d., ik merk zelf iig dat een koortslip opkomt op het moment dat m'n weerstand erg laag is. Veel stress, weinig normaal eten etc. etc..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:54 schreef wonko het volgende:
Creme voor het blaasje of voor de zweer?
Als het een blaasje is is het naar mijn weten altijd besmettelijk, pas als het "ingedroogd" is (dus als er een kortstje op zit) niet meer. Ik zou er erg voorzichtig mee zijn, je wilt hier echt niemand mee besmetten (en al zeker niet op andere plaatsen dan je mondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef FJD het volgende:
Overigens is de koortslip alleen besmettelijk als het blaasje open is dus zolang dat niet het geval is kun je gewoon je tong er in hangen als je dat bedoelt
Verder kun je ook gewoon creme gaan halen dan is het zo weg.
Volgens mij niet maar goed het is voor mij en al lang geleden dat ik het heb gehad en m'n vriendin heeft het ook al dus voorzichtig hoeven we niet te zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef Elefes het volgende:
Als het een blaasje is is het naar mijn weten altijd besmettelijk, pas als het "ingedroogd" is (dus als er een kortstje op zit) niet meer. Ik zou er erg voorzichtig mee zijn, je wilt hier echt niemand mee besmetten (en al zeker niet op andere plaatsen dan je mond). Er is maar weinig nodig om iemand te besmetten
Wellicht hebben we beiden gelijk: zolang er vocht in het blaasje zit kan je een ander besmetten (dus zolang het niet uitgedroogd is). Er kan natuurlijk ook onzichtbaar wat vocht vrij komen, waardoor je een ander kan besmetten (je hoeft het niet te merken dat het blaasje open is).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar goed het is voor mij en al lang geleden dat ik het heb gehad en m'n vriendin heeft het ook al dus voorzichtig hoeven we niet te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |