dat vraagt gewoon om een fotoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:17 schreef mike-one het volgende:
hier hou ik van , disney verzamelaars.
ik heb er nu zo'n 50 disney tekenfilms
Ik heb er 1 gekocht bij FRS en een paar via Ebayquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:47 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Snoopy dvd's in Nederland? Welke winkel?
*HIER* iemand op Marktplaats die em aanbied voor 8,50quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef mouschy het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekocht bij FRS en een paar via EbayBen je ook een Snoopy verzamelaar?
En ik heb meteen nog een vraagje; ik zoek een orginele DVD van de Kleine Zeemeermin. Heeft iemand die misschien dubbel? ik wil hem graag over kopen of ruilen met een Lady and the Tramp DVD nog helemaal nieuw ingesealt.
http://www.filmvisie.nl/nieuws/2006/disneys30dvdbox.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Suerte het volgende:
Welke classics zitten er in die 30-dvd-box, Mvnl?
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Ik heb ze allemaal, alle feature films en disney treasures
Idem. Jungle Book eindelijk... daar heb ik lang op moeten wachtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil alleen de films die écht leuk vind/vond, koop ze niet allemaal.
ach, ik heb het bedrag nú nog niet over, maar hou elke week wel genoeg over om 1/2 dvdtjes te kopen, dus als ik nou ff wat discipline heb dan is dit het best waard om 4 weekendjes niks te kopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
deze ?![]()
Mooie box, als ik 200 euro over had gehad had ik em ook wel willen hebben, maar ja heb de meeste daaruit al![]()
Geen idee wat de kwaliteit is van de dvd's, maar een leuk boxje is het![]()
Marktplaats is mijn beste vriendje voor goedkope Disney'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Wel een toepasselijk topic voor mijn vraag, mijn zusje wil beginnen met het sparen van Disney DVD's van o.a belle en het beest, de kleine zeemeermin etc, enig idee waar ik deze een beetje voordelig kan krijgen? had al gekeken op de site van bart smit maar daar zag ik geen oude disney titels op dvd...
voor zover ik weet gaan oude titels relatief snel weer uit de handel (worden gelimiteerd uitgebracht) zodat ze na een jaartje of 10 weer met veel commotie opnieuw uitgebracht kunnen worden..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Wel een toepasselijk topic voor mijn vraag, mijn zusje wil beginnen met het sparen van Disney DVD's van o.a belle en het beest, de kleine zeemeermin etc, enig idee waar ik deze een beetje voordelig kan krijgen? had al gekeken op de site van bart smit maar daar zag ik geen oude disney titels op dvd...
als het maar brood op de plank brengt, ja toch!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bij de PrijzenMepper![]()
Zit alleen in Lelystad en Almere
don't judge me on the name![]()
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
als het maar brood op de plank brengt, ja toch!
mijn bescheiden verzameling, Paniek op de prairie en Atlantis staan niet op de foto. Was die aan het kijken![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Mvnl het volgende:
* Mvnl realiseert zich ineens dat zijn complete disney-collectie nog bij zijn ouders staat, waaronder 2 hele kratten disney-mcdonalds-figuurtjes (die ie stiekem nog steeds stoer vindt)
(nog diepere bloos): m'n collectie aan gigantische reclameborden/mobiels/videorekken e.d. ter promotie van nieuwe disneyvideo's heb ik helaas bij ruimtegebrek al afgedankt... (Ik wist gewoon dat ik daar ooit sentimenteel spijt van zou krijgen!)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |