O, het zijn voor mij wel films die absoluut in m'n collectie horen, maar ik heb er niet zo'n "de jaarlijkse avondvullende Disney-classic rond de kerst"-gevoel bij als bij bijv. Sneeuwwitje en The Lion King.. daarvoor is Taran te 'on-Disney' en Speurneuzen vind ik ook een beetje een 'direct-naar-video-release'-uitstraling hebben.. Maar ik ben sowieso niet zo'n fan van de hele periode tussen Doornroosje en De Kleine Zeemeermin...quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Waarom de Speurneuzen en Taran niet? Die vind ik er zelf dan toch weer echt bijhoren. Die andere die je opnoemt (Saludos etc) staan ook op mijn "Neuh, hoeft niet persé" lijstje.
Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition. 101 Dalmations volgt maart volgend jaar (als het goed is), Fantasia dan weer het jaar daarop.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik mis overigens ook nog Sneeuwwitje. Die... en... even denken... 101 Dalmatiërs, Jungle Book en Fantasia (beide). De overige classics als Merry Melodies en Caballeros, Ichabod etc... die hoef ik eigenlijk niet zo zeer. Zit bij Fantasia zelfs al te twijfelen.
Zowel als in het origineel als 2000 wordt gepraat, het zijn echter alleen aankondigingen.quote:Kan iemand mij vertellen of in Fantasia (zowel origineel als 2000) gepraat wordt?
Want als er echt geen woord tekst in zit hoef ik niet zo'n moeite te doen om de Nederlandse uitgave te vinden
En Fantasia 2000 zal onderhand ook wel weer een keer uit komen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition. 101 Dalmations volgt maart volgend jaar (als het goed is), Fantasia dan weer het jaar daarop.
Dit jaar??quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition.
Wow, die van Sneeuwwitje is wel heel mooi! Van Belle en het Beest kende ik al wel maar blijft ook echt mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:39 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Die dingen zijn OF lastig te vinden, OF veel te duur (zijn al een paar jaar OOP.
Probeer dan wel voor deze versies te gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn echt de beste uitgaven van deze twee.
En Sneeuwwitje wordt over twee jaar weer opnieuw als Platinum Edition uitgebracht (samen met Fantasia).
Ik zou niet wachten tot kerst, als je pech heb is die dan al uitverkocht. Jungle Book is populair. Neem geen risico's.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dit jaar??
Komt goed uit! Die heb ik nl. nog op video.
Dan weet ik wat ik voor Kerst kan vragen!!
Tja, misschien dat die tegelijk met Fantasia wordt uitgebracht (ik zou er echter niet van uit gaan). En anders gewoon op internet zoeken naar een tweedehands (eBay ofzo). Als je dvd-speler regiovrij is, en je het engels een beetje beheerst, zou ik voorquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
En Fantasia 2000 zal onderhand ook wel weer een keer uit komen?
Als ik afga op de titel is dat toch ook wel weer 7 jaar geleden...
Ik denk dat dat wel meevalt. Peter Pan is in maart uitgekomen, en die is ook nog steeds overal te koop. Overigens lees ik van recensies dat Jungle Book een betere Platinum is dan Peter Pan, gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou niet wachten tot kerst, als je pech heb is die dan al uitverkocht. Jungle Book is populair. Neem geen risico's.![]()
Ik heb van Peter Pan nog de oudere DVD versie. Overigens zojuist gekeken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:13 schreef DrDurden het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt. Peter Pan is in maart uitgekomen, en die is ook nog steeds overal te koop. Overigens lees ik van recensies dat Jungle Book een betere Platinum is dan Peter Pan, gelukkig.
Ik denk dat je een kopie te pakken hebt. Die worden erg vaak aangeboden namelijk. Vaak ook gewoon zonder dat de mensen die het verkopen doorhebben dat het überhaupt kopieën zijn. Was er zelf eerst ook bijna in getrapt, maar heb later gewoon de R2UK gekocht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Maartel het volgende:
Hmm, vandaag een Sneeuwwitje ontvangen die er ondanks het hologram op de achterkant toch een beetje gekopieerd uitziet![]()
Met name de voor- en achterkant waarbij de letters gewoon niet al te scherm zijn maar een beetje overvloeien in het blauw van de achtergrond..
Heeft iemand de 'special edition' van sneeuwwitje (wel 1 disc) en klopt het dat het hologram op achter ipv zijkant zit, en is de afbeelding gewoon niet héél scherp?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:20 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik denk dat je een kopie te pakken hebt. Die worden erg vaak aangeboden namelijk. Vaak ook gewoon zonder dat de mensen die het verkopen doorhebben dat het überhaupt kopieën zijn. Was er zelf eerst ook bijna in getrapt, maar heb later gewoon de R2UK gekocht.
Nog even een check: klopt het dat er geen trailers op de dvd van Sneeuwwitje staan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:20 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik denk dat je een kopie te pakken hebt.
Tja, dit wordt lastig controleren. Ik heb de R2NL zelf niet, maar dat boekvorm die ik een aantal berichten hierboven plaatste. Ik weet dus niet of er trailers voor horen te zitten, of niet. Ik heb wel een paar reviews gezocht, en er horen volgens hen geen trailers bij. Dus we zijn eigenlijk niet veel verder. Het jammer is dat Disney nu ook holograms op de doorzichtige rand op de dvd zelf heeft zitten. Toen was dat echter nog niet, dus daar kun je het ook niet aan herkennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nog even een check: klopt het dat er geen trailers op de dvd van Sneeuwwitje staan?
Gelukkig niet, Belle & Het Beest vandaag ontvangen en die is helemaal echtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef DrDurden het volgende:
Maar je zei dat je er nog een paar had besteld, was dat dan bij dezelfde persoon?
Heb je die via marktplaats gekocht ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Gelukkig niet, Belle & Het Beest vandaag ontvangen en die is helemaal echt![]()
Zit wel in dubio wat ik met Sneeuwwitje wil..
Hij is duidelijk nep (papier is stugger, zilveren rand onderaan is in plaats daarvan grijs, t is alleen knap werk met dat hologram..) ik mag 'm van de verkoper terugsturen, maarja, dan heb ik nog niks..
Dit is iig een redelijke versie tot de volgende release![]()
En als ik 'm wéér van iemand koop blijft de vraag wat ik dan krijg..
Nja ebay... blijft natuurlijk ook riskant, maar ik weet zo 123 ook niet waar ik ze anders vandaan kan halen als ze uit de handel zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heb je die via marktplaats gekocht ofzo?
Bedoel je specifiek de R2NL, of mag de engelse versie ook? Die wordt op een ander forum aangeboden namelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nja ebay... blijft natuurlijk ook riskant, maar ik weet zo 123 ook niet waar ik ze anders vandaan kan halen als ze uit de handel zijn![]()
(nogmaals: tips zijn welkom!)
Ik ben eigenlijk wel vooral naar de R2NL op zoek... dat de Engelse versie makkelijker te krijgen is was me o.a. via Amazon al opgevallen..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:21 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Bedoel je specifiek de R2NL, of mag de engelse versie ook? Die wordt op een ander forum aangeboden namelijk.
Het prijsje zat er nog op toch ? lijkt me niet dat iemand moeite doet om zoiets na te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dit exemplaar heb ik nu en léék dus ook heel erg echt...
Nouja, dat lijkt mij ergens ook niet.. zelfs het hologram zit op het doosje, maar het 'boekje' en frontje zijn van veel dikker papier dan normaal, lijken zelfs wat te bobbelen door het drukwerk, en de zilveren rand op de voorkant is grijs.. dat zijn wel typische 'kopie-verschijnselen'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Het prijsje zat er nog op toch ? lijkt me niet dat iemand moeite doet om zoiets na te maken![]()
Nope, de afbeelding loopt gewoon helemaal door tot het gat..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Er zitten toch ook hologrammetjes in het midden van de dvd ? bij het open rondje zegmaar ? (heb geen zin om naar boven te lopen om te checken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |