abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2007 @ 14:17:07 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53924516
Waarom de Speurneuzen en Taran niet? Die vind ik er zelf dan toch weer echt bijhoren. Die andere die je opnoemt (Saludos etc) staan ook op mijn "Neuh, hoeft niet persé" lijstje.

Doornroosje heb ik 3 jaar geleden (geloof ik) bij de V&D gekocht. Belle was daar al weg, maar die had een verdwaalde blokker per ongeluk nog in z'n schappen Aladdin zat bij mij in zo'b 3-box. "Magische Helden" volgens mij, met Merlijn, Hercules en Aladdin.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_53924630
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Waarom de Speurneuzen en Taran niet? Die vind ik er zelf dan toch weer echt bijhoren. Die andere die je opnoemt (Saludos etc) staan ook op mijn "Neuh, hoeft niet persé" lijstje.
O, het zijn voor mij wel films die absoluut in m'n collectie horen, maar ik heb er niet zo'n "de jaarlijkse avondvullende Disney-classic rond de kerst"-gevoel bij als bij bijv. Sneeuwwitje en The Lion King.. daarvoor is Taran te 'on-Disney' en Speurneuzen vind ik ook een beetje een 'direct-naar-video-release'-uitstraling hebben.. Maar ik ben sowieso niet zo'n fan van de hele periode tussen Doornroosje en De Kleine Zeemeermin...
Winnie The Pooh vond ik wel charmant, maar bijv. 101 Dalmatiers, Robin Hood, Merlijn, Aristokatten en zelfs Jungle Book vond ik vrij hoekerig getekend
Het waren, m.u.v. Jungle Book ook niet echt de grootste klassiekers die Disney in die jaren afleverde...
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:24:55 #278
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_53936523
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 13:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Ik mis overigens ook nog Sneeuwwitje. Die... en... even denken... 101 Dalmatiërs, Jungle Book en Fantasia (beide). De overige classics als Merry Melodies en Caballeros, Ichabod etc... die hoef ik eigenlijk niet zo zeer. Zit bij Fantasia zelfs al te twijfelen.
Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition. 101 Dalmations volgt maart volgend jaar (als het goed is), Fantasia dan weer het jaar daarop.
quote:
Kan iemand mij vertellen of in Fantasia (zowel origineel als 2000) gepraat wordt?
Want als er echt geen woord tekst in zit hoef ik niet zo'n moeite te doen om de Nederlandse uitgave te vinden
Zowel als in het origineel als 2000 wordt gepraat, het zijn echter alleen aankondigingen.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_53937615
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition. 101 Dalmations volgt maart volgend jaar (als het goed is), Fantasia dan weer het jaar daarop.
En Fantasia 2000 zal onderhand ook wel weer een keer uit komen?
Als ik afga op de titel is dat toch ook wel weer 7 jaar geleden...
pi_53942073
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition.
Dit jaar??
Komt goed uit! Die heb ik nl. nog op video.
Dan weet ik wat ik voor Kerst kan vragen!!
pi_53951375
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 00:39 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Ik wens je sterkte. Die dingen zijn OF lastig te vinden, OF veel te duur (zijn al een paar jaar OOP.
Probeer dan wel voor deze versies te gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn echt de beste uitgaven van deze twee.
En Sneeuwwitje wordt over twee jaar weer opnieuw als Platinum Edition uitgebracht (samen met Fantasia).
Wow, die van Sneeuwwitje is wel heel mooi! Van Belle en het Beest kende ik al wel maar blijft ook echt mooi.
Deze 2 zijn voor mij echt must-haves, samen met Jungle Book maar die komt er binnekort aan.
Wil daarnaast de Treasures box deel 2 hebben maar ja, die is hier (nog) niet te koop.

Ben trouwens niet zó'n fan dat ik alles wil hebben. WIl alleen de leukste. Moet er nog een boel halen maar heb steeds geen zin naar de winkel te gaan.
pi_53951402
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:00 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dit jaar??
Komt goed uit! Die heb ik nl. nog op video.
Dan weet ik wat ik voor Kerst kan vragen!!
Ik zou niet wachten tot kerst, als je pech heb is die dan al uitverkocht. Jungle Book is populair. Neem geen risico's.
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:13:09 #283
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_53957807
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:58 schreef Maartel het volgende:

[..]

En Fantasia 2000 zal onderhand ook wel weer een keer uit komen?
Als ik afga op de titel is dat toch ook wel weer 7 jaar geleden...
Tja, misschien dat die tegelijk met Fantasia wordt uitgebracht (ik zou er echter niet van uit gaan). En anders gewoon op internet zoeken naar een tweedehands (eBay ofzo). Als je dvd-speler regiovrij is, en je het engels een beetje beheerst, zou ik voor
gaan. Bevat zowel de eerste als de tweede Fantasia, en heeft een behoorlijke vracht aan extra's.
Ik baal er trouwens nog steeds van dat die nieuwe Fantasia nooit is doorgegaan .
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zou niet wachten tot kerst, als je pech heb is die dan al uitverkocht. Jungle Book is populair. Neem geen risico's.
Ik denk dat dat wel meevalt. Peter Pan is in maart uitgekomen, en die is ook nog steeds overal te koop. Overigens lees ik van recensies dat Jungle Book een betere Platinum is dan Peter Pan, gelukkig.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:02:28 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_53959144
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:13 schreef DrDurden het volgende:

Ik denk dat dat wel meevalt. Peter Pan is in maart uitgekomen, en die is ook nog steeds overal te koop. Overigens lees ik van recensies dat Jungle Book een betere Platinum is dan Peter Pan, gelukkig.
Ik heb van Peter Pan nog de oudere DVD versie. Overigens zojuist gekeken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:21:29 #285
178902 Just_theonedear
Absolutely Fabulous
pi_53963723
De Kleine Zeemeermin. Mijn allereerste bioscoopfilm. Heb deze film zo vaak gezien dat ik nog alle liedjes mee kan zingen.

En Dumbo. Moest altijd zo huilen als de moeder werd opgesloten en Dumbo dan gewiegd werd met haar slurf. Zo'n zielig stukje.
If you got it, flaunt it
pi_53972655
Hmm, vandaag een Sneeuwwitje ontvangen die er ondanks het hologram op de achterkant toch een beetje gekopieerd uitziet
Met name de voor- en achterkant waarbij de letters gewoon niet al te scherm zijn maar een beetje overvloeien in het blauw van de achtergrond..
Heeft iemand de 'special edition' van sneeuwwitje (wel 1 disc) en klopt het dat het hologram op achter ipv zijkant zit, en is de afbeelding gewoon niet héél scherp?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:20:25 #287
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_53972952
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Maartel het volgende:
Hmm, vandaag een Sneeuwwitje ontvangen die er ondanks het hologram op de achterkant toch een beetje gekopieerd uitziet
Met name de voor- en achterkant waarbij de letters gewoon niet al te scherm zijn maar een beetje overvloeien in het blauw van de achtergrond..
Heeft iemand de 'special edition' van sneeuwwitje (wel 1 disc) en klopt het dat het hologram op achter ipv zijkant zit, en is de afbeelding gewoon niet héél scherp?
Ik denk dat je een kopie te pakken hebt. Die worden erg vaak aangeboden namelijk. Vaak ook gewoon zonder dat de mensen die het verkopen doorhebben dat het überhaupt kopieën zijn. Was er zelf eerst ook bijna in getrapt, maar heb later gewoon de R2UK gekocht.
pi_53973015
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:20 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Ik denk dat je een kopie te pakken hebt. Die worden erg vaak aangeboden namelijk. Vaak ook gewoon zonder dat de mensen die het verkopen doorhebben dat het überhaupt kopieën zijn. Was er zelf eerst ook bijna in getrapt, maar heb later gewoon de R2UK gekocht.
nou hoop ik toch ff heeel erg dat de anderen die ik gekocht heb geen kopietjes zijn..
t is degelijk werk hoor, inclusief echt-ogend schijfje, blauw doosje, prijsstickertje en hologram, maar de letters zijn wat wazig en het papier stukken stugger dan bij andere disney's

(opzich acceptabel als overbrugging tot er weer een nieuwe release komt hoor, maar absoluut het geld niet waard.. plus dat ik me gewoon genaaid voel..)

Iemand nog tips voor betrouwbare dealers voor niet-meer-leverbare titels? Hoe herken ik een nepperd...
(ik dubbelcheck altijd al of het echt geen kopie is, check naam verkoper doorgaans op schoolbank/hyves op echtheid, maar kennelijk is dat nog niet genoeg... )

[ Bericht 11% gewijzigd door Maartel op 16-10-2007 18:37:14 ]
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:19:20 #289
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_53974153
Hebben meer mensen dat mailtje gehad van Disney ? Over Jungle Book in het GaiaPark ?
En wie gaan er ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_53982505
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:20 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Ik denk dat je een kopie te pakken hebt.
Nog even een check: klopt het dat er geen trailers op de dvd van Sneeuwwitje staan?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:58:22 #291
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_53983604
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 08:45 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nog even een check: klopt het dat er geen trailers op de dvd van Sneeuwwitje staan?
Tja, dit wordt lastig controleren. Ik heb de R2NL zelf niet, maar dat boekvorm die ik een aantal berichten hierboven plaatste. Ik weet dus niet of er trailers voor horen te zitten, of niet. Ik heb wel een paar reviews gezocht, en er horen volgens hen geen trailers bij. Dus we zijn eigenlijk niet veel verder. Het jammer is dat Disney nu ook holograms op de doorzichtige rand op de dvd zelf heeft zitten. Toen was dat echter nog niet, dus daar kun je het ook niet aan herkennen.
Maar je zei dat je er nog een paar had besteld, was dat dan bij dezelfde persoon?
pi_53993998
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef DrDurden het volgende:

Maar je zei dat je er nog een paar had besteld, was dat dan bij dezelfde persoon?
Gelukkig niet, Belle & Het Beest vandaag ontvangen en die is helemaal echt

Zit wel in dubio wat ik met Sneeuwwitje wil..
Hij is duidelijk nep (papier is stugger, zilveren rand onderaan is in plaats daarvan grijs, t is alleen knap werk met dat hologram..) ik mag 'm van de verkoper terugsturen, maarja, dan heb ik nog niks..
Dit is iig een redelijke versie tot de volgende release
En als ik 'm wéér van iemand koop blijft de vraag wat ik dan krijg..
pi_54001333
Taran & De Toverketel vanavond voor het eerst gezien..
Gurgie
Die prinses is dan weer één van de minst likeable Disney helden die ik ooit heb gezien, met haar akelige gegiebel
Verder een leuk sfeertje plus personages e.d. alleen een vrij matig hak-op-de-tak verhaaltje...
Maar waarschijnlijk ga ik 'm na een keer of 3 kijken wel meer waarderen omdat ik dan iig weet wat ik ervan mag verwachten..
pi_54004020
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:01 schreef Maartel het volgende:

[..]

Gelukkig niet, Belle & Het Beest vandaag ontvangen en die is helemaal echt

Zit wel in dubio wat ik met Sneeuwwitje wil..
Hij is duidelijk nep (papier is stugger, zilveren rand onderaan is in plaats daarvan grijs, t is alleen knap werk met dat hologram..) ik mag 'm van de verkoper terugsturen, maarja, dan heb ik nog niks..
Dit is iig een redelijke versie tot de volgende release
En als ik 'm wéér van iemand koop blijft de vraag wat ik dan krijg..
Heb je die via marktplaats gekocht ofzo?
pi_54005477
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 08:12 schreef Koningin het volgende:

[..]

Heb je die via marktplaats gekocht ofzo?
Nja ebay... blijft natuurlijk ook riskant, maar ik weet zo 123 ook niet waar ik ze anders vandaan kan halen als ze uit de handel zijn
(nogmaals: tips zijn welkom!)
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:21:09 #296
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_54005820
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nja ebay... blijft natuurlijk ook riskant, maar ik weet zo 123 ook niet waar ik ze anders vandaan kan halen als ze uit de handel zijn
(nogmaals: tips zijn welkom!)
Bedoel je specifiek de R2NL, of mag de engelse versie ook? Die wordt op een ander forum aangeboden namelijk.
pi_54005950
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:21 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Bedoel je specifiek de R2NL, of mag de engelse versie ook? Die wordt op een ander forum aangeboden namelijk.
Ik ben eigenlijk wel vooral naar de R2NL op zoek... dat de Engelse versie makkelijker te krijgen is was me o.a. via Amazon al opgevallen..
De hoop op Fantasia (origineel en 2000) heb ik al laten varen (hoef ik toch niet zo dringend) en van 101 dalmatiërs en doornroosje wacht ik wel de release volgend jaar af..
Het gaat eigenlijk alleen nog om Sneeuwwitje nu..
Overigens hoef ik de Nederlandse stemmen absoluut niet zo nodig, dus als er een buitenlandse release met NL-subtitles bestaat zou dat ook al oké zijn..

Voor rond de 40/50 euro zie ik nog wel wat gesealde exemplaren, maar ik weet niet in hoeverre dat wel een garantie is op een écht exemplaar..
Dit exemplaar heb ik nu en léék dus ook heel erg echt...
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:25:24 #298
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_54018392
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef Maartel het volgende:

[..]
Dit exemplaar heb ik nu en léék dus ook heel erg echt...
Het prijsje zat er nog op toch ? lijkt me niet dat iemand moeite doet om zoiets na te maken
Er zitten toch ook hologrammetjes in het midden van de dvd ? bij het open rondje zegmaar ? (heb geen zin om naar boven te lopen om te checken )

Edit: We zijn bijna aan een nieuw topic toe

[ Bericht 13% gewijzigd door Nonneke op 18-10-2007 21:36:27 ]
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_54019190
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Het prijsje zat er nog op toch ? lijkt me niet dat iemand moeite doet om zoiets na te maken
Nouja, dat lijkt mij ergens ook niet.. zelfs het hologram zit op het doosje, maar het 'boekje' en frontje zijn van veel dikker papier dan normaal, lijken zelfs wat te bobbelen door het drukwerk, en de zilveren rand op de voorkant is grijs.. dat zijn wel typische 'kopie-verschijnselen'
Ookal ziet het er met hologram, blauw doosje e.d. wel verdraaid echt uit...
pi_54019261
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Er zitten toch ook hologrammetjes in het midden van de dvd ? bij het open rondje zegmaar ? (heb geen zin om naar boven te lopen om te checken )
Nope, de afbeelding loopt gewoon helemaal door tot het gat..
Dat hebben mijn (100% echt lijkende) Belle & Het Beest en Pinokkio overigens ook
Zijn die dan ook nep, of is Disney pas begonnen met die hologrammetjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')