Sinds wanneer Cross je met een zweefvliegtuig?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:34 schreef Autoreply het volgende:
Wat een gezelligheid hiero. AR gaat zo nog ff een rondje crossen denk ik zo![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sinds wanneer Cross je met een zweefvliegtuig?
Ok, doeiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:11 schreef Ienepien het volgende:
Uitgebrakt...![]()
En ja, SOL en ik zijn samen veeeeeeel leuker dan alle studentjes bij mekaar.![]()
Ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:13 schreef Ienepien het volgende:
![]()
![]()
Is er nou uberhaupt iemand bier gaan drinken gister, behalve ik?
Ik dacht al...waar blijf jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:11 schreef Ienepien het volgende:
Uitgebrakt...![]()
En ja, SOL en ik zijn samen veeeeeeel leuker dan alle studentjes bij mekaar.![]()
ik ben ook geen studentquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:11 schreef Ienepien het volgende:
Uitgebrakt...![]()
Even worsequote:
Motorcrossenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sinds wanneer Cross je met een zweefvliegtuig?
Klopt. Qua geslacht enzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:11 schreef Ienepien het volgende:
Uitgebrakt...![]()
Ik ook aldus m'n postingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:13 schreef Ienepien het volgende:
![]()
![]()
Is er nou uberhaupt iemand bier gaan drinken gister, behalve ik?
Linker ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Motorcrossen![]()
M'n wegmotor
[afbeelding]
Crossmotor (rechter):
[afbeelding]
En ik scheur nog wel 's wat op een 500CC rond, da's wel leuk over het strand oid, daar is die BMW nét een beetje te zwaar voor. Net nog even het strand hier onveilig gemaakt, ben nu enigszins ranzig![]()
280 kg jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:28 schreef Ienepien het volgende:
Nou gelukkig.
Geinig brommertje(al is Ien meer van de tourbikes).
Wat een schattig BMW-tje... ben alleen die bakbeesten van mijn vader gewendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Motorcrossen![]()
M'n wegmotor
[afbeelding]
Crossmotor (linker):
[afbeelding]
En ik scheur nog wel 's wat op een 500CC rond, da's wel leuk over het strand oid, daar is die BMW nét een beetje te zwaar voor. Net nog even het strand hier onveilig gemaakt, ben nu enigszins ranzig![]()
Ik ben een meerijdertje. Ik kan fantastisch goed achterop zitten en zijspannetjes vullen.quote:
Neuh, in boxer Fokken is ook wel aardigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat een schattig BMW-tje... ben alleen die bakbeesten van mijn vader gewend![]()
Nou ga jij ff douchen ranzig Arretje![]()
Cammen???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuh, in boxer Fokken is ook wel aardig![]()
Hij heeft van die opa-boxers hoorquote:
Bij mij precies zo, heb mijn eigenste helm en ook jas en broek btw.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:32 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ben een meerijdertje. Ik kan fantastisch goed achterop zitten en zijspannetjes vullen.Verder heb ik netjes een eigen helm en een retestoere leren motorjack. Ik moet alleen nog eens een broek opsnorren. Misschien wil ik ooit wel zelf gaan rijden, maar dat laten de financiën helaas nog even niet toe.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |