feestje van huub en eric is volgensmij volgende week pas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
De Soa boys komen vanavond? En dan morgen het feestje van Huub en Eric?
Ben benieuwd of die Griekse weer komt
En dan valt dit exemplaar nog mee, komt tot over de kniequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:17 schreef Sug4r het volgende:
Amanda denkt dat het zomer is met haar 'Alice in wonderland' jurkje![]()
Alleen om Amanda te sarren lijkt me dat wel wat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
Of t is een "nachtjaponnetje" wat niet in de wasmachine mag... in dat geval slaap ik liever in een slipje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lastig hoor, de wasmachine aanzetten.
Nee, er komen geen Soa boys ...... Dat zijn heel andere type's. Wel komen de Soca boys en vanmorgen hoorde ik dat iemand komt om drankjes te mixen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
Gelukkig voor jou dat je dan tenminste naar Brian kan luisteren die op zijn gitaar speeltquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Hmm shit .. het zijn gewoon constant stream 1 en 2 die bufferen .. 3 en 4 doen het prima
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of t is een "nachtjaponnetje" wat niet in de wasmachine mag... in dat geval slaap ik liever in een slipje.
zou ut......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amdanda is heimelijk verliefd op huub
![]()
ja jippie hoor ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dat je dan tenminste naar Brian kan luisteren die op zijn gitaar speelt![]()
Evaringsdeskundige??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:28 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik ben blij dat ze d'r zijn, zulke meisjes
Huub: ik heb daar wel respect voor hoor
Amanda: ik ook
Huub: en ze verdienen goed hoor
Amanda: JAHA, dat weeeeet ik
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:28 schreef Marrije het volgende:
Amanda: ik ben blij dat ze d'r zijn, zulke meisjes
Huub: ik heb daar wel respect voor hoor
Amanda: ik ook
Huub: en ze verdienen goed hoor
Amanda: JAHA, dat weeeeet ik
Forum Opties | |