abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191090
Hallo allemaal,

heeft er iemand info over de beveiliging van het big brother huis? Bijvoorbeeld van mensen die er in de buurt wonen?

Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn om over de schutting heen te klimmen? Of stenen met een papiertje eraan over de schutting te gooien.

Of nog beter, met een parachute in de tuin te landen.

Dat zou op zich best wel een wrede actie zijn, IMHO.

Groeten

Jaap Suter

zondag 26 september 1999 @ 15:52:00 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_191091
Zie ook Big Brother Meeting
pi_191092
> Zie ook big brother meeting:

Ja sorry.
Ik zag dat net nadat ik dit berichtje had gepost. Stom van me. Sorry daarvoor.

Ik heb al een berichtje naar serge gestuurd en jullie kunnen op mij rekenen (mits het op een tijdstip is dat ik kan).

Ik zit alleen aan een wat radicalere actie te denken. Of krijg je gigantische problemen met FFF en de politie als je over het hek zou klimmen?

Hehe

Jaap Suter

pi_191093
XjaapX: Ja dus. Want dan ben je illegaal bezig. Hoezo "Radicalere acties'? Het moet vooral "stout" blijven en vooral niet "anarchistisch"!!! We willen toch alleen laten weten dat we het niet eens zijn met de censuur. En natuurlijk even kijken hoe goed je verstaanbaar bent met een megafoon .
Tennisballen gooien/schieten/lanceren is ook erg ludiek. Haal vooral niet in je hoofd dat je onschendbaar bent, onder het mom van vrijheid van meningsuiting, want buiten dit grote recht staan er ook een HELEBOEL plichten in het Burgerlijk wetboek en Grondwet en wetboek van Strafrecht.

(ja, ik studeer rechten jongens.)

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_191094
Ok.

het is goed dat ik dat weet. Stel dat je bijvoorbeeld over het hek zou klimmen en gewoon in de tuin van het Big Brother huis zou staan. Dan kan Veronica op twee manieren reageren.

1. Ze worden super link en dreigen met sancties, halen de Politie erbij en er komt een rechtzaak met bijbehorende gevolgen.
2. Ze zien het als extra publiciteit en zenden het uit. Dan krijg je van die Truman show acties waarbij mensen echt moeite doen om binnen te komen. Dat vond ik wel lachen.

Maar waarschijnlijk zal dat eerste wel gebeuren. En het is goed dat er hier iemand is die rechten studeert om dat te bevestigen.

Als we gewoon langs de weg gaan staan met een megafoon en dingen op het terrein gooien kan er denk ik niet zoveel fout gaan.

Dit kan nog wel eens lachen worden

En voor de zeikerds:
"Ja ik wil gewoon op tv "

Jaap Suter

zondag 26 september 1999 @ 16:32:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_191095
Gewoon dus netjes blijven en geen stomme dingen gaan doen.. je zet alleen jezelf in de zeik als je daar over de schutting klimt..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_191096
Voor zover mij bekend kun je makkelijk vanaf de straat met een tennisbal in de tuin komen. Het schijnt daar echter dermate afgelegen te liggen, dat iedere auto die langsrijdt opvalt en geregistreerd wordt. Twee auto´s lijkt mij al veel en dan nog, gespreide aankomst is geen gek idee.
10.000, now or never

zondag 26 september 1999 @ 17:37:00 #8
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_191097
Hoe zit het met de omgeving?? helemaal kaal zodat ze je al van een kilometer afstand zien komen, of kan je ongezien tot dichtbij komen? (te voet)
Only Dead Fish Go With The Flow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')