heeft er iemand info over de beveiliging van het big brother huis? Bijvoorbeeld van mensen die er in de buurt wonen?
Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn om over de schutting heen te klimmen? Of stenen met een papiertje eraan over de schutting te gooien.
Of nog beter, met een parachute in de tuin te landen.
Dat zou op zich best wel een wrede actie zijn, IMHO.
Groeten
Jaap Suter
Ja sorry.
Ik zag dat net nadat ik dit berichtje had gepost. Stom van me. Sorry daarvoor.
Ik heb al een berichtje naar serge gestuurd en jullie kunnen op mij rekenen (mits het op een tijdstip is dat ik kan).
Ik zit alleen aan een wat radicalere actie te denken. Of krijg je gigantische problemen met FFF en de politie als je over het hek zou klimmen?
Hehe
Jaap Suter
(ja, ik studeer rechten jongens.)
het is goed dat ik dat weet. Stel dat je bijvoorbeeld over het hek zou klimmen en gewoon in de tuin van het Big Brother huis zou staan. Dan kan Veronica op twee manieren reageren.
1. Ze worden super link en dreigen met sancties, halen de Politie erbij en er komt een rechtzaak met bijbehorende gevolgen.
2. Ze zien het als extra publiciteit en zenden het uit. Dan krijg je van die Truman show acties waarbij mensen echt moeite doen om binnen te komen. Dat vond ik wel lachen.
Maar waarschijnlijk zal dat eerste wel gebeuren. En het is goed dat er hier iemand is die rechten studeert om dat te bevestigen.
Als we gewoon langs de weg gaan staan met een megafoon en dingen op het terrein gooien kan er denk ik niet zoveel fout gaan.
Dit kan nog wel eens lachen worden
En voor de zeikerds:
"Ja ik wil gewoon op tv "
Jaap Suter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |