Vreemd genoeg is het live-album "Mad for Sadness" mijn favoriete Arab Strap-album. Vooral de versies van New Birds en Girls of Summer zijn geweldigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb het album naar aanleiding van de frontpage review gedownload. Klinkt prima. Arab Strap ken ik wel, maar daar ben ik nooit heel erg voor gevallen. Maar dit pakt me toch meteen wat meer. Ik heb de laatste tijd te veel middelmatige singer/songwriter platen gehoord en dit heeft iig een eigen geluid.
Ga jij ook nog optreden? Dan zie ik jou ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:39 schreef moelan0e het volgende:
Goh, ik ook.
daar ken ik Malcolm ook van, erg mooi nummerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:21 schreef Agrafes het volgende:
Solemn Thirsty op James Holden - At The Controls![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach ik hoorde Bright Eyes ook al op Radio 2.
Smoke without fire bedoel je? Die is van hun laatste EP dus zou kunnen kloppen. Burning like fire is in elk geval geen nummer van Bright Eyes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:30 schreef methodmich het volgende:
Die van die film. Burning like fire ofzo.
Of een andere?
Ik dacht dat die speciaal een nieuw nummer had geschrevenquote:Malcolm Middleton heeft een kerstlied uitgebracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |