In goede staat! Alleen enkele krasjes bij de gaatjes voor de schroeven. Compleet met doos, handleiding en extra zekeringen.quote:Mogelijkheden:
Aantal kanalen 2, 3, 4
Brugbaar v
Regelbaar ingangsvolume v
Scheidingsfilter v
Bass boost / equalizer v
Tulp-ingang v
Luidspreker ingang v
Tulp-uitgang v
Beveiliging thermisch, kortsluiting
Technische gegevens:
Totaal vermogen 520 Watt
Vermogen per kanaal 104 watts RMS x 4 at 4 ohms, 284 watts RMS x 2 at 4 ohms
Ruisafstand 80 dB
Dempingsfactor 6,39 #
Frequentiebereik 10-83000 Hz
Maximaal ingangssignaal 5,8 V
Maximale gevoeligheid 230 mV
MOSFET v
Maximaal stroomverbruik 85 A
Kleur(en) zilver/zwart
Introductie model 2004
Prima, maar voor veel minder dan mijn vraagprijs zal hij de deur niet uitgaan. De webshop waar jij hem voor ¤154,- hebt zien staan heeft hem niet meer op voorraad en het zou me niets verbazen als ze hem niet meer kunnen leveren voor die prijs, áls ze hem zelfs nog kunnen leverenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:21 schreef -En4Cer- het volgende:
Mooi ding, ik zal er over nadenken.
Nieuwprijs is 154 euries zie ik net dus mijn bod zal wel iets lager liggen als je vraagprijs.
Jup, je kunt 2 kanalen bruggen, dan heb je nog 2 normale kanalen over, in de handleiding staat beschreven hoe dat moet (hoe je bijv. 2 kanalen brugt voor een sub en dan 2 kanalen over hebt voor normale spealers, als dat is wat je wilt)quote:Op zondag 11 maart 2007 11:24 schreef krimpenrik het volgende:
ff snel vraagje, kan ik ook 2 kanalen bruggen? en ik doe gelijk een bod van 80 euro.
Dat kan, zo had ik het namelijk ook in m'n autoquote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef krimpenrik het volgende:
ok ok dan kan ik hoedeplank speakers en sub eraan hange
Heb ik er ook eventueel nog bij, maar dat is allemaal gebruikt en afgeknipt en zonder stekkertjes en op maat voor mijn auto, dus je kunt beter zelf een kabelset kopen bij Ron de Vries (of een ander soortgelijk bedrijf) voor een euro of 20-50 meen ik, dan heb je meteen alles nieuw.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:16 schreef krimpenrik het volgende:
heb je er ook bekabeling bij?
Ik zou minimaal voor 10mm2 gaan, had zelf 20mm2, weet eigenlijk niet wat de richtlijnen ervoor zijn, maar hoe dikker hoe beter iigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb nog een 6mm2 voedingsset, of is dat te weinig voor dat ding?
Genoteerdquote:
Onzin 6 mm2 zou genoeg zijn als je dan ook 6mm2 hebt, die dus een kabel met een doorsnede van 6mm2 en niet een omtrek van 6mm2. 6mm voedings kabel kan ongeveer 42 ampere trekken. + je moet er bij rekenen dat je Nooit 100% van het vermogen gebruikt. Hopen dat me berekeningen beetje kloppen de zon komt net opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik zou minimaal voor 10mm2 gaan, had zelf 20mm2, weet eigenlijk niet wat de richtlijnen ervoor zijn, maar hoe dikker hoe beter iig
dat is de maximale stroom die i kan hebben voordat i totaal doorbrand, kijk naar het vermogen wat de versterker trektquote:Op donderdag 15 maart 2007 05:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Als je versterker een korte diepe bass naar een zware subwoofer wil sturen kost dat erg veel energie. In plaats van dat de versterker dit direct door je kabel heentrekt, kan de condensator het uit z'n buffer geven. De condensator zal daarop de vergeven energie weer bij de accu vandaan halen, wat dus minder energie over de kabel trekt dan zonder condensator, omdat er nu simpelweg meer tijd is om die energie aan te trekken
-edit;
Trouwens, 85 ampere max. opgenomen vermogen
Natuurkunde was nooit echt m'n sterkste kant, maar voltage * amperage = wattage toch?
Dit zou dus inhouden dat deze versterker 1173watt kan verwerken, uitgaande van 13.8v?
Prima, succes met je andere oplossingquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:21 schreef Mute_Me het volgende:
Ik trek mijn bod in, ga toch voor een andere oplossing.
Sorry & Succes!
Oke, dan hou ik hem tot zondag voor je vast, tenzij er iemand anders voor vrijdag 15:00 over je heen biedt uiteraard.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef krimpenrik het volgende:
ik ga zondag kijken naar complete jbl set, als het niet doorgaat word hij door mij overgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |