hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:30 schreef InProduction het volgende:
Zit ik mooi m'n tosti te eten, hoor ik een keiharde knal en de ramen rammelden zowat uit de ramen. Op het aanrecht stonden op de rand 4 glazen.. allemaal kapot
Kan ik nog ergens klagen tegen straaljagerpiloten die boven een stad een beetje hard gaan vliegen.
is die dicht danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:34 schreef Pakspul het volgende:
WtfDat is mij nog nooit overkomen en toen vliegbasis Twente nog open was zijn er hier genoeg over heen gekomen
www.klagenoverstraaljagersdiekatsheulveeltehardvlogen.nlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:30 schreef InProduction het volgende:
Kan ik nog ergens klagen tegen straaljagerpiloten die boven een stad een beetje hard gaan vliegen.
dat kan, maar niet hierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:30 schreef InProduction het volgende:
Dacht eerder dat bin laden via bergen aan zee nederland aan het binnen vallen was, 2 van zulke knallen zo plots is geen 'heerlijk' geluidquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Die 'sonic boom' is juist zo'n heerlijk geluidje! Jammer dat het normaalgesproken alleen 60 km uit de kust mag...
Youtube heeft erg leuke filmpjes trouwens, zoek eens op "low flying jet"!
heerlijk geluid???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Die 'sonic boom' is juist zo'n heerlijk geluidje! Jammer dat het normaalgesproken alleen 60 km uit de kust mag...
Youtube heeft erg leuke filmpjes trouwens, zoek eens op "low flying jet"!
Je wilt niet weten wat er gebeurd als je BOE in z'n oor schreeuwtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef Stommie het volgende:
[..]
heerlijk geluid???
jij komt cker klaar als degene naast je een scheet laat![]()
Ik zou het ook wel eens mee willen makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef fathank het volgende:
Schitterend, 2 straaljagers die door de geluidsbariërre gaan
Agreedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef fathank het volgende:
Schitterend, 2 straaljagers die door de geluidsbariërre gaan
QRA, dat klinkt als een slechte hoofdklasser met een spits van 115 kiloquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
Ach, het was een QRA... niets om je druk over te maken (Quick Reaction Alert )
StraalJagersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:44 schreef Stommie het volgende:
[..]
QRA, dat klinkt als een slechte hoofdklasser met een spits van 115 kilo![]()
en trouwens, dit is geen adoreer straaljagers topic maar een kots op straaljagers topic...
straaljagers, de naam alleen al![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |