Pas maar op Wopper. Voor je het weet heeft Jaap je te pakkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:44 schreef Wopper1 het volgende:
Jaap is zo dik dat hij het geeneens waard is om daar een grap over te maken![]()
Wanneer komt de grap?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:35 schreef MaistroV het volgende:
Jaap is zo dik dat hij met een oranje vlag op ze reed moet lopen omdat die 2 meter uitsteekt.
Antwoord op je eigen vraag: jij komt vrij regelmatig dit topic bezoeken.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef J.Herrer het volgende:
Jaap is zo dik dat ze er nog steeds niet achter zijn of hij nou in Europa, Azie of Amerika woont
En jij bent hardstikke ziek in je hoofd..maar dat heb je natuurlijk nog steeds niet door.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:13 schreef Silvieja het volgende:
.. dat ik er seks mee zou willen hebben...
Houdt je kuthoofd, tiefusmongool. Zo praat je niet tegen een dame.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En jij bent hardstikke ziek in je hoofd..maar dat heb je natuurlijk nog steeds niet door.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:47 schreef Heathen het volgende:
Jaap is zo dik dat zijn vet de wereldeconomie voor de komende duizend jaar genoeg is om om te zetten in boter, bakolie en frituurvet.
Aww.. Jij bent dus dik en lelijk. Mijn oprechte deelneming.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef Viswijfje het volgende:
Nou nou,wat zijn we weer leuk..
het is echt niet leuk om dik of lelijk te zijn (en dat zeg ik niet omdat ik het zelf ben want dat is absoluut niet zo)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef J.Herrer het volgende:
Jaap is zo dik, dat hij alle nationaliteiten heeft
Aww... Jij kan dus niet lezen. Sterfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Aww.. Jij bent dus dik en lelijk. Mijn oprechte deelneming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |