Wel tijd om hier aan de lopende band opmerkingen over te maken in dit topic? Hou toch op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Het is geen persoonlijk probleem ook, anders had ik er misschien wel tijd voor gemaakt....
Volksvermaak anno 2007quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:32 schreef -Splash- het volgende:
Fokkers zijn zo dom, dat ze krom liggen over grapjes over iemands gewicht.
Ik denk dat een clubje VMBO niveau 1 nog slimmer overkomt.
Dat is ook nog eens zo. In het algemeen wordt (zelfs door de rechter) aanvaard dat publieke personen (zoals Jaap zichzelf heeft gemaakt door mee te doen aan dit programma) moeten accepteren dat ze vaak een stootje zullen krijgen en dat ze daar maar tegen moeten kunnen (zo lang het maar niet te ver gaat).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:40 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Volksvermaak anno 2007
Vroeger in een echt kooitje op de kermis, nu via een kabeltje en kastje bij ook bij jou in huis te zien.. de Freakshow! Jaap geeft zichzelf op als freak vanwege zijn *kuch* ietwat mollig postuur. IMHO vogelvrij voor commentaar, grappen en grollen.
Ik kom gewoon voor die jongen op. Het is toch verwerpelijk om constant iemand aan te vallen op zijn dik-zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wel tijd om hier aan de lopende band opmerkingen over te maken in dit topic? Hou toch op.
Ik kan je overigens vertellen (je had het misschien zelf al verwacht) dat je klacht vruchteloos zou zijn.
wat kom je de moraalridder uithangen. hij zet zich publiekelijk voor lul met zijn 200 kilo en dan moet iedereen daar zijn bek over houden. hij vraagt er natuurlijk wel een beetje om. als jij het niet leuk vind hoef je niet te kijken,maar laat men hier gewoon hun gang gaan(moet het niet te ver gaan).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kom gewoon voor die jongen op. Het is toch verwerpelijk om constant iemand aan te vallen op zijn dik-zijn.
En dat zeker in tijden waarin iedereen de mond vol heeft over normen en waarden.
Dat is al een heel andere toon. Ik ben het zelfs bijna met je eens. Maar iemand onterecht voor nazi uitmaken gaat veel te ver. Ik neem aan dat je weet wie de nazi's waren en wat ze deden. Ok, nu heb ik er genoeg woorden aan vuil gemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kom gewoon voor die jongen op. Het is toch verwerpelijk om constant iemand aan te vallen op zijn dik-zijn.
En dat zeker in tijden waarin iedereen de mond vol heeft over normen en waarden.
Het gaat om het principe. Je kan er wel een mooi verhaal om heen maken, maar het is gewoon keiharde Discriminatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wat kom je de moraalridder uithangen. hij zet zich publiekelijk voor lul met zijn 200 kilo en dan moet iedereen daar zijn bek over houden. hij vraagt er natuurlijk wel een beetje om. als jij het niet leuk vind hoef je niet te kijken,maar laat men hier gewoon hun gang gaan(moet het niet te ver gaan).
Als ik in die Villa had gezeten, dan had ik Huub steeds voor nazi uitgemaakt, op de momenten wanneer hij Jaap discrimineert vanwege zjin dik-zijn. Als iemand zich gedraagt als een nazi, dan mag dat gezegd worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef Burgundy het volgende:
Joh, laat die JohnDope toch lekker lullen. Iemand die klaagt over discriminatie en dan zelf mensen voor nazi en fascist gaat uitmaken is niet series te nemen. Vervolgens begint ie dan ook nog over normen en waarden.
het principe,mooi verhaal, man dit is een forum waar een paar mensen onder gebruikersnamen schuil gaan en een grapje maken over een dikkertje op tv. weinig aan de hand om je druk over te maken dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Je kan er wel een mooi verhaal om heen maken, maar het is gewoon keiharde Discriminatie.
Jongen, stel dat mensen de hele dag natasia zouden discrimineren omdat zij zwart is, dan is er volgens jou dus ook weinig om je druk over te makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het principe,mooi verhaal, man dit is een forum waar een paar mensen onder gebruikersnamen schuil gaan en een grapje maken over een dikkertje op tv. weinig aan de hand om je druk over te maken dus.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef Hathor het volgende:
![]()
Ik vraag me af of Jaap ook wel eens wat topics leest op FOK. Dit moet hem ontzettend goed doen.![]()
Krom liggen zie ik Jaap nog niet zo snel doen, en vmbo niveau 1 bestaat niet. Het is 'Fokkers zijn zo dom dat ze krom liggen door grapjes over iemands gewicht' en het is ook 'een clubje vmbo'ers'. Terug naar Splash..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:32 schreef -Splash- het volgende:
Fokkers zijn zo dom, dat ze krom liggen over grapjes over iemands gewicht.
Ik denk dat een clubje VMBO niveau 1 nog slimmer overkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |