Niet zij heeft tietenquote:
Jij bent ook een vuile vieze NAZI, netzoals Huubquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:09 schreef partyyboyy het volgende:
Omdat er vele grappen worden gemaakt over het uiterlijke vertoon van persoon Jaap in De Gouden Kooi is het toch wel belangrijk dat deze bewaard worden. Het bewonerstopic is hier echter niet geschikt voor, vandaar dit nieuwe topic.
We trappen af......
Jaap is zo dik, dat.... Hij een 10-rittenkaart nodig heeft voor een ritje met de bus.
Jaap is zo dik, dat.... Hij een wandelende breuklijn is.
Denk aan je hart man. Jouw beschuldiging dat Partyboy een nazi is (hetzelfde zou volgens jou dan voor mij moeten gelden, neem ik aan) gaat minstens zo ver (en waarschijnlijk verder) als (c.q. dan) de grapjes die wij hier maken. Wij maken er grapjes over, jij neemt het serieus. Wel een verschilletje. Dit is geen discriminatie, althans van mijn kant is het zeker niet zo bedoeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent ook een vuile vieze NAZI, netzoals Huub
Als mensen de hele tijd Natasia zouden kleineren vanwege haar huidskleur dan zou het land ook te klein zijn.
Wat mij betreft mag er iemand wel een klacht in dienen bij het Anti Discriminatie Bureau.
ik vind jaap persoonlijk een super nerd, zo'n vervelende prototype student, maar de hele tijd zagen vanwege zijn dik-zijn is iets voor (neo-)nazi's.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar: DGK-deelnemers te kakken zetten mag nu eenmaal op dit forum, en mede-users voor vuile vieze Nazi uitmaken mag niét. Ik begrijp wel een klein beetje je punt, maar je vergelijking gaat m.i mank en is veel te grof. Dus bij deze het verzoek of je je enigszins in wilt houden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent ook een vuile vieze NAZI, netzoals Huub
Ik vind het niet normaal om mensen aan de lopende band te kleineren omdat ze dik zijn. Dus het was niet per definitie gericht tegen Partyboy, maar tegen alle mensen die daar aan mee doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Denk aan je hart man. Jouw beschuldiging dat Partyboy een nazi is (hetzelfde zou volgens jou dan voor mij moeten gelden, neem ik aan) gaat minstens zo ver (en waarschijnlijk verder) als (c.q. dan) de grapjes die wij hier maken. Wij maken er grapjes over, jij neemt het serieus. Wel een verschilletje. Dit is geen discriminatie, althans van mijn kant is het zeker niet zo bedoeld.
Hopelijk bied je je excuses aan, want mensen worden niet graag zonder enige grond nazi genoemd. Maar het zal wel weer niet.
Dat is dus on eerlijk. Als mensen aan de lopende band als 1 of andere nazi constant iemand kleineren omdat diegene dik is, dan mag je diegene er ook op wijzen dat dat fascistoïde is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar: DGK-deelnemers te kakken zetten mag nu eenmaal op dit forum, en mede-users voor vuile vieze Nazi uitmaken mag niét.
Ben jij ook een vet afzichtelijk varken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:25 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet normaal om mensen aan de lopende band te kleineren omdat ze dik zijn. Dus het was niet per definitie gericht tegen Partyboy, maar tegen alle mensen die daar aan mee doen.
Nee. Maar als ik er wel een was geweest, had dat dan uitgemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij ook een vet afzichtelijk varken?![]()
Ja, want als ik jou herhaaldelijk uitmaak voor vetzak kan ik niet vervolgd worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:30 schreef JohnDope het volgende:
Nee. Maar als ik er wel een was geweest, had dat dan uitgemaakt
Dat mag je best zeggen en die Jaap kan er ook wel tegen, maar er zijn genoeg mensen, die nog minder overgewicht hadden en die daar niet tegen konden en uiteindelijk vanwege het getreiter, zelfmoord hebben gepleegd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, want als ik jou herhaaldelijk uitmaak voor vetzak kan ik niet vervolgd worden.![]()
Context.
Toch denk ik dat het zelfmoordgehalte onder grenzenloos zichzelf volvretende vette ruggegraatloze varkens meevalt, in vergelijking met het aantal zelfmoorden onder gekleurde medemensen die vanwege hun huidskleur (jaap woog namelijk niet 200kg toen hij geboren werd) eeuwenlang geen kans kregen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef JohnDope het volgende:
Dat mag je best zeggen en die Jaap kan er ook wel tegen, maar er zijn genoeg mensen die daar niet tegen konden en uiteindelijk vanwege het getreiter, zelfmoord hebben gepleegd....
Foutje bedankt![]()
Denken moet jij lekker aan anderen overlatenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het zelfmoordgehalte onder grenzenloos zichzelf volvretende vette ruggegraatloze varkens meevalt.
Ja, want daar kan zij niets aan doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:45 schreef JohnDope het volgende:
Denken moet jij lekker aan anderen overlaten
Probeer je eens voor te stellen dat Natasia de hele dag werd afgezeken omdat ze zwart is, dan was het land allang te klein geweest toch?
aan dik-zijn kunnen genoeg mensen ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, want daar kan zij niets aan doen.
Dat het een egoistisch secreet is wel overigens. Al denk ik dat daar een hoop training voor nodig is.
Jezelf dingen voorstellen kun je maar beter aan anderen overlaten.
Jaap wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:52 schreef JohnDope het volgende:
aan dik-zijn kunnen genoeg mensen ook niks aan doen.
Maargoed dat neemt niet weg dat Jaap of iemand anders gewoon een klacht in kan dienen bij het Anti Discriminatie Bureau.quote:
Wat let jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:07 schreef JohnDope het volgende:
Maargoed dat neemt niet weg dat Jaap of iemand anders gewoon een klacht in kan dienen bij het Anti Discriminatie Bureau.
Daar heb ik geen tijd voor. Het is geen persoonlijk probleem ook, anders had ik er misschien wel tijd voor gemaakt....quote:
Het verschil is dat de kindjes van Natasia niks kunnen doen aan deze situatie, Jaap wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedereen heeft zogenaamd de mond vol over normen en waarden. Mensen gingen helemaal hypocriet moeilijk doen over de kindjes van Natasia, maar over deze vorm van discriminatie hoor je weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |