Nee, dit kan echt niet, dit is heel erg, maar ik kom niet meer bij van het lachen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef Roy_vdm het volgende:
(let op: "dit kan echt niet!!"-alert)
Jaap is zo dik dat ze het in 2004 aan de kusten van Azië konden merken toen hij in Australië ging duiken.
Jaap is zo vet dat zelfs het bagger bedrijf Mammoet het niet aan durft om zijn vet kwabben weg te halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef havefun het volgende:
- Jaap is zo dik dat hij zijn eigen " godfather" al 10 jaar aan het zoeken is.
- Jaap is zo dik dat hij verdrinkt in zijn eigen vetkwabben.
- Jaap is zo vet dat alle hongernegers ( ja het zijn negers en ze hebben honger ) in de wereld alleen van zijn reet al 10 jaar kunnen leven.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef Hathor het volgende:
Jaap is zo dik dat als ie in de Grand Canyon zou vallen klem zou komen te zitten.
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Jaap is zo dik dat er aan zijn broek geen ritssluiting of knopen zitten, maar ankers die met katrollen op hun plaats worden gebracht.
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijk
Ga jij mij vertellen hoe ik een Nederlandse zin moet schrijven?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijk
Laten we het gezellig houden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen hoe ik een Nederlandse zin moet schrijven?
Dat je niet mijn gevoel voor humor deelt kan gebeuren.
Jaap is zo dik dat als hij aanspoelt op het strand van Zandvoort, we allemaal denken dat het een walvis is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou ik vertel je niks, ik denk ik geef je wat opbouwende kritiek... maar ga door, ga door... er zal er vast één tussen staan straks waar ik om kan lachen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen hoe ik een Nederlandse zin moet schrijven?
Dat je niet mijn gevoel voor humor deelt kan gebeuren.
This is funny on só many levelsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Jaap is zo dik dat als hij aanspoelt op het strand van Zandvoort, we allemaal denken dat het een walvis is.
Zo beter voor jou?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Opbouwende kritiekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
(...) ik denk ik geef je wat opbouwende kritiek... (...)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef starbuck het volgende:
...dat zijn aanstaande exit drie dagen in beslag neemt.
Ik had wel gedacht dat je deze wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
This is funny on só many levels![]()
Goed bezig kerel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |