Hoe harder de ontkenning.. blablabla. Kusjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Aww... Jij kan dus niet lezen. Sterf
En hij heeft dan ook zulke grote broeken, dat een walvis gewoon zn broekzak in kan zwemmenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef J.Herrer het volgende:
Jaap is zo dik, dat je zijn kleding alleen in de oceaan kunt wassen
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Aww.. Jij bent dus dik en lelijk. Mijn oprechte deelneming.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Jaap is zo dik dat er een asielzoekerscentrum tussen zijn kinnen kan worden gehuisvest.
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:10 schreef GizartFRL het volgende:
Jaap is zo dik dat de gouden kooi met boter is ingesmeerd om hem nog enige bewegingsvrijheid te geven.
? Die snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:16 schreef J.Herrer het volgende:
Jaap is zo dik, als hij op de Mount everest staat is het niet meer de hoogste berg ter wereld
En waar hij terecht komt ontstaat een hoge drukgebied.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:20 schreef Roy_vdm het volgende:
Als Jaap een gat in de lucht springt, ontstaat ter plekke een lage drukgebied. .
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:23 schreef GizartFRL het volgende:
Jaap is zo dik, als hij gaat zitten en weer gaat staan, hij een diamantmijn achterlaat.
Think Big.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:24 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind je dat niet een beetje overdreven? Zó dik is hij toch niet?
Ik dacht dat zijn puisten op het hoofd van brian lijken juist?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef GizartFRL het volgende:
Jaap is zo dik dat zijn steenpuisten op het hoofd van Britney lijken.
Dus mijn conclusie is.... Jaap's herseninhoud is in zijn vet aan het dabberen en weggefloatquote:Raceplanet
Gepost op: 17/03, 19:22:38
Gepost door: Jaap
Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
die debiele vetkwab heeft zichzelf vol zitten vreten. terwijl Natasia haar hele leven keihard heeft gewerkt vanuit de goot zo ongeveer zat Jaap zichzelf kapot te vreten omdat zijn broer was overleden. natuurlijk is dat ontzettend tragisch en alles,maar hij kiest er zelf voor om te gaan eten en om zijn gigantische lichaam in de gouden kooi te proppen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jongen, stel dat mensen de hele dag natasia zouden discrimineren omdat zij zwart is, dan is er volgens jou dus ook weinig om je druk over te maken
Uhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Natasia kan er niets aan doen dat ze een kleurtje heeft ook al zou ze dat willen,Jaap duidelijk wel.
het is om te verduidelijken dat je Natasia op iets zou pakken waarmee ze geboren is,terwijl je Jaap op iets pakt wat zijn eigen schuld is. het is laf om Natasia op haar kleur te pakken,maar ik vind het niet raar dat Huub Jaap pakt op zijn dikheid.quote:
Ik ook niet. Beetje treiteren, toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is om te verduidelijken dat je Natasia op iets zou pakken waarmee ze geboren is,terwijl je Jaap op iets pakt wat zijn eigen schuld is. het is laf om Natasia op haar kleur te pakken,maar ik vind het niet raar dat Huub Jaap pakt op zijn dikheid.
Okay, laten we even aannemen dat het acceptabel is dat Huub Jaap op dat zwakke punt pakt..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is om te verduidelijken dat je Natasia op iets zou pakken waarmee ze geboren is,terwijl je Jaap op iets pakt wat zijn eigen schuld is. het is laf om Natasia op haar kleur te pakken,maar ik vind het niet raar dat Huub Jaap pakt op zijn dikheid.
zóóóó waar!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is zo dik dat..... hij vandaag niet mee kon naar de Zwaluwhoeve, omdat hij niet in een auto paste![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |